سرپرست کمیته فنی واترپلو گفت: در حال حاضر اعتراض نسبت به لغو سفر تیم ملی جوانان به رقابت های قهرمانی آسیا در قزاقستان شرایط را تغییر نمی دهد.

نادر غفوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اینکه درحال حاضر فدراسیون نسبت به لغو سفر تیم ملی جوانان به مسابقات قهرمانی آسیادر قزاقستان شکایتی داشته باشد اعتراض فدراسیون شرایط را تغییر نمی دهد و تا آنجا که بنده درجریان هستم در حال حاضر فدراسیون تعلیق است.

وی گفت: پیش از این داوران کشورمان برای حضور در کلاس داوری راهی قزاقستان شدند واین در حالی است که شرایط اعزام آنها بلافاصله مهیا شده و بدون هیچ مشکلی روادید شده اما بدلیل اصلی لغو سفر تیم ملی به دلیل بحث تعلیق فدراسیون بود.

غفوری افزود: پیش از اعزام تیم ملی جوانان به ترکیه ، تمام شرایط را برای حضور این تیم در رقابت های قزاقستان انجام دادیم و حتی اسامی واترپلوئیست ها را نیز به میزبان مسابقات اعلام کردیم و باتوجه به اینکه پیش از اعزام حضورمان در این رقابت ها قطعی شده بود به همین دلیل میزبان مسابقات موظف است روادید بازیکنان تیم های ملی را صادر کند به همین دلیل مشکل دیگری در اعزام تیم ملی وجود داشته است و زمانیکه بحث تعلیق فدراسیون برطرف نشود مشکلات پیش روی این رشته به قوت خود باقی خواهد ماند و با توجه به اینکه تیم های ملی بزرگسالان و جوانان کشورمان مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان را در پیش دارند و تا زمانیکه این مشکلات برطرف نشود ما از اعزام نمایندگان کشورمان به این بازی ها اطمینان نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه برپایی اردوهای آماده سازی هزینه بر است به همین دلیل تا زمانیکه مشکلات حاکم در ورزش برطرف نشود تمرینات تیم های ملی را برپا نخواهیم کرد در حال حاضر بحث تعلیق در فدراسیون قایقرانی نیز حاکم است به طوریکه تیم های ملی کاناپلو مسابقات جهانی را از دست دادند و ملی پوشان جوان کشورمان نیز مسابقات آسیایی را از دست دادند که متأسفانه برآینده آنها تأثیرگذاشت و مسئولان باید پاسخگو باشند.

غفوري در خصوص برگزاری بیست و دومین روز رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: با برگزاری مراسم قرعه کشی قرار شد این مسابقات از 23 شهریورماه استارت بخورد و ما در نظر داریم سطح برگزاری این رقابت ها را ارتقا دهیم که بیست و دومین دوره این بازی ها فرصت خوبی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هدف ما افزایش سطح فنی مسابقات است معتقدم تعداد تیم ها در مسابقات لیگ اهمیت ندارد بلکه لیگ با کیفیت با تعداد تیم های کمتر به مراتب بهتر از لیگ بی کیفیت با تعداد تیم های بیشتر است./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار