رئيس انجمن توليدكنندگان بتن آماده و قطعات بتني گفت: به منظور حمل سريع بتن و مقاوم سازي آن بايد مجوز تردد كاميون هاي حمل افزايش يابد.


حسين فروتن مهر در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب افزود: عمر بتن در هواي گرم تنها 90 درصد مقاومت دارد و بايد در كمتر از اين زمان در سازه بتني به كار گرفته شود.

وي ادامه داد: رعايت اين بازه زماني لازمه مقاوم سازي بتن است و اجراي اين امر به فراهم بودن زيرساخت هاي لازم از جمله حمل سريع نياز دارد.

فروتن مهر تصريح كرد:‌ هم اكنون بيش از 1200 كاميون پمپ بتن در شهر تهران موجود است كه تنها 300 كاميون مجوز تردد دارند.

رئيس انجمن توليدكنندگان بتن اظهار داشت: اين انجمن درخواست افزايش صدور مجوز به 300 كاميون ديگر را به راهنمايي و رانندگي ارايه داده تا هرچه سريعتر بتن توليدي به مصرف در سازه هاي ساختماني برسد و شرايط مقاوم سازي اين محصول فراهم شود.

وي همچنين با اشاره به توسعه تكنولوژي در كاميون هاي حمل بتن گفت: كاميون هاي جديد امكان حمل بيشتر مواد را دارند و اگر به تعداد مناسب از اين تراك ها از كشورهاي همسايه خريداري شود امكان مقاوم سازي بتن فراهم خواهد شد.

اين فعال در حوزه توليد بتن با تاكيد بر رعايت استانداردهاي لازم در توليد اين محصول خاطرنشان كرد: مقاوم سازي بتن عمر مفيد ساختمان ها را از 30 سال به 300 سال افزايش مي دهد و سازه ها را در برابر زلزله و بقاياي طبيعي مقاوم خواهد ساخت./ي

برچسب ها: بتن ، سازه ، تردد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار