نزديك به 60 سال از فعاليت من در عرصه بازيگري و صداپيشگي‌ام در دوبلاژ گذشته و اكنون خانه‌نشين شده‌ام.

آزيتالاچيني بازيگر پيشكسوت سينما، تئاتر و تلويزيون در خصوص دعوت نشدن به حرفه بازيگري در گفتگو با خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: بعد از بازي در مجموعه "ستايش" همچنان بيكارم و كسي سراغي از من نمي‌گيرد.

وي با اشاره به اين مطلب كه رد كردن فيلم‌نامه‌ها شايعه‌اي بيش نيست، تصريح كرد:من زماني فيلم‌نامه‌ها را رد مي‌كردم كه سه فرزند خود را در سالهاي پياپي از دست دادم و توان حضور در كاري را نداشتم .

لاچيني ادامه داد: بي‌دليل فيلم‌نامه‌اي را رد نمي‌كنم اين اتفاق فقط در زمان مرگ عزيزانم افتاد.

وي با اشاره به بي‌توجهي مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: خطاب به مسئولان سينمايي و ارشاد مي‌گويم كه تكليف هنرمندان پيشكسوت چه خواهد شد.

اين هنرمند عرصه دوبلاژ با اشاره به رابطه‌ها افزود: از سال 1334 تا به امروز در عرصه بازيگري و به موازات آن در دوبلاژ فعاليت كردم و پس از سالها تجربه ، بايد خانه نشين شوم.

وي ابراز داشت: شما از هر كارگرداني بپرسيد، مي‌گويد "لاچيني" در بازيگري موفق بوده و الان نبايد بيكار باشد.

لاچيني با بيان اين مطلب كه آثار ساخته شده فعلي نيازي به بازيگران پيشكسوت ندارد، افزود: در بيشتر آثاري كه در تمامي عرصه‌ها ساخته مي‌شود، از جوانان استفاده شده و كارگردان نيازي به پيشكسوت ندارد.

اين پيشكسوت سينما، تئاتر و تلويزيون ادامه داد: بيشتر بازيگران بزرگ در اين هنر يا مريض بوده و يا خانه نشين شده‌اند.

وي با بيان اين مطلب كه به واحد دوبلاژ سيما به ندرت دعوت مي‌شود، اظهار داشت: به ندرت به واحد دوبلاژ سيما دعوت مي‌شوم و متاسفانه هر چقدر براي اين دو حرفه زحمت كشيدم، كسي قدر مرا ندانست.

لاچيني خاطر نشان كرد: متاسفانه هيچ گوش شنوايي نيست كه صداي هنرمندان خانه نشين و بيكار را بشنود./ص

برچسب ها: بازیگران ، پیشکسوت ، هنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار