سخنگوی حماس با هشدار به رژیم صهیونیستی درباره حمله نظامی به غزه تاکید کرد که رژیم صهیونیستی به علت خلاء تصمیم‌گیری در آمریکا و اختلاف‌های داخلی نوار غزه را هدف حملات تجاوزکارانه قرار می‌دهد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الجزیره، "صلاح البردویل" در گفتگو با شبکه تلویزیونی الجزیره درباره حملات صهیونیست‌ها به نوار غزه و تسلط حماس بر آنجا گفت: دشمن صهیونیست به هیچ توجیه و بهانه‌ای برای تجاوزگری علیه مردم فلسطین و کشتن ساکنان آن نیازی ندارد زیرا به طور مدام، به علت‌های سیاسی و داخلی، به کشتار فلسطینی‌ها ادامه می‌دهد. بنابراین، ما دشمن را مسئول آنچه روی داد می‌دانیم.

وی تصریح کرد: دشمن همیشه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را مسئول حملات خود می‌داند. زمانی که رژیم صهیونیست با سناریو‌سازی و بهانه‌جویی به اقدامات خصمانه روی می‌آورد ، در واقع هدف او سوق دادن منطقه به جنگ است.

سخنگوی حماس افزود: رژیم صهیونیست از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و وجود خلاء در تصمیم‌گیری در این کشور بهره برداری می‌کند. همچنین به علت شکست سختی که در تلاش هایش برای جنگ علیه ایران متحمل شد، اکنون علیه غزه و ساکنان آن تجاوزگری می‌کند.

البردویل درباره تسلط حماس بر نوار غزه و اینکه گفته می‌شود برخی گروه‌های سلفی مرتبط با القاعده اسرائیل را از غزه هدف قرار می‌دهند گفت: این سخنان صرفاً تبلیغات رسانه‌ای است که رژیم صهیونیستی آن را ترویج می‌کند. همه گروه‌های مقاومت در نوار غزه با یکدیگر برای رویارویی با دشمن صهیونیست متحد و یکپارچه هستند و با هماهنگی یکدیگر درباره دشمن تصمیم جنگ یا آتش بس می‌گیرند.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در حالی چنین ادعاهایی را مطرح می‌کند که درباره زخمی شدن نظامیان یا غیرنظامیان اسرائیلی حتی به یک مورد هم اشاره نکرده است. اینکه گفته می‌شود از غزه به آنها حمله می‌شود صحت ندارد.

سخنگوی حماس افزود: اینکه احیاناً در واکنش به هجوم نیروهای اسرائیلی راکت به مناطق مرزی پرتاب می‌شود به معنای حمله به نظامیان اسرائیلی نیست. ما تاکنون حتی یک مورد هم از زخمی شدن نظامیان صهیونیستی چیزی نشنیده‌ایم، اما رژیم صهیونیستی بهانه‌جویی می‌کند.صلاح البردویل گفت: مقام‌های اسرائیلی مانند رئیس ستاد مشترک، وزیر دفاع و دیگر مقام‌های این رژیم همیشه تهدید می‌کنند. آنها تلاش می‌کنند تا مقاومت را نابود کنند. از این رو، همیشه تهدید می‌کنند، اما به هر حال دشمن می‌داند که اگر به عملیات علیه نوار غزه اقدام کند، مقاومت برای شکست دادن آن تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا به او بفهماند که بر نوار غزه مسلط و سیطره ندارد و قدرت سلاح و قدرت بازدارندگی نمی تواند اراده ملت فلسطین را شکست دهد. از این رو، درباره رفتارهایش پشیمان خواهد شد.
برچسب ها: حماس ، هشدار ، اسرائیل ، غزه ، حمله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار