رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با اشاره به استفاده از روش های جدید در توسعه بخش کشاورزی استان گفت: استفاده از روش های نوین در توسعه این بخش می تواند امکان تحقق اهداف تعریفی در زیر بخش های مختلف را به صورت بالقوه از افزایش قابل توجهی برخوردار نماید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، محمدیان گفت: توسعه مراکز کشت و صنعت ، یکی از راهکارهایی است که مورد توجه برنامه ریزان امر توسعه کشاورزی در استان قرار داشته و با توجه به ایجاد ظرفیت های بالای تولید و اشتغال در این مراکز، می تواند در میان مدت علاوه بر شتاب بخشی به امر توسعه کشاورزی در استان، در تولید محصولات از نقطه نظر کیفی و کمی نیز امکانات مطلوبی را فراهم سازد.

وی با اشاره به اهمیت استفاده بهینه از منابع تولید بخصوص آب در بخش کشاورزی گفت: 85 در صد از هزینه های توسعه آبیاری تحت فشار توسط دولت پرداخت می شود و تلاش سازمان براین است که از این امکان، هر چه بیشتر و به صورت گسترده تر در توسعه کشاورزی استان استفاده نماید.

شركت کشت و صنعت فدک و گاوداری شیری ، طرح آبیاری تحت فشار روستای پیام، کانال آبرسانی روستای زرغان و همچنین مرغداری گوشتی روستای باروج افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت./س

برچسب ها: روش ، نو ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.