نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت : استفاده از پانل های آماده برای احداث سریع جایگاه های دامی مقاوم در مناطق آسیب دیده از وقوع زلزله می تواند سرعت کار را بالاببرد و در حداقل زمان ممکن جایگاه مناسبی برای احشام احداث گردد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، پزشکیان گفت: احداث و اتمام این طرح مهم در مناطق آسیب دیده فقط با روحیه جهادی امکان پذیر بوده و باید جهاد کشاورزی تلاش خود را برای ایجاد جایگاه های مقاوم دامی بیش از پیش افزایش دهد.

وي افزود : استفاده از پانل های آماده، به دلیل سبکی و راحتی در حمل و نقل و نصب، به عنوان راهکاری در ایجاد امکان لازم برای اتمام بموقع طرح احداث اماکن دامی قبل از شروع فصل سرما، می تواند مورد توجه برنامه ریزان این طرح باشد.

پزشكيان افزود : تلاش سازمان در این راه می تواند نقطه عطفی در حل مشکلات این حادثه در مدت زمان اندک باشد و باید تمامی نهاد های اجتماعی ، هریک در حوزه کاری و وظایف خود، تلاش برای مرتفع ساختن مشکلات و مسائل ایجاد شده بعد از وقوع این حادثه را افزایش تا از بروز خسارات بیشتر برای مردم و منابع ملی در منطقه جلوگیری شود./س

برچسب ها: پانل ، احداث ، دام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.