نماينده سابق مجلس شوراي اسلامي راهكارهاي كميسيون بيداري اسلامي را در خنثي‌سازي توطئه جهان استكبار عليه اسلام، اينگونه عنوان كرد:‌ ممانعت از تفرقه‌افكني در مذاهب اسلامي،تقويت حوزه‌هاي ديپلماسي، همكاري با كشورهاي منطقه در حل بحران سوريه و تنش‌زدايي در دنياي اسلام از جمله اين اقدامات است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، حشمت‌الله فلاحت ‌پيشه استاد دانشگاه در سومين كنفرانس بين‌المللي مقاومت اسلامي كه درشهر اصفهان برگزار شد با اشاره به طرح خاورميانه بزرگ كه از سوي آمريكا با هدف دموكراسي‌سازي در منطقه بيان شد، اظهار داشت: آمريكايي‌ها،‌ دليل گرايش جوانان مسلمان در منطقه به تروريسم را عدم وجود فضاي مناسب براي تخليه انرژي ادعا مي‌كنند كه درحقيقت با طرح اين ادعا مسلمانان را به عنوان تروريست در اذهان عمومي جهان معرفي كردند.

وي افزود: جنگ‌افروزي ميان شيعه و سني در مصر و اردن كه توسط پادشاهان ديكتاتور آن كشور به جريان افتاد، در راستاي همين اهداف شوم آمريكا در منطقه است.

اين استاد دانشگاه تصريح كرد: بعد از حمله عراق به كويت، حمله اول آمريكا به عراق، جهان استكبار به مبارزه با خط مقاومت با محوريت ايران، سوريه،لبنان و فلسطين پرداخت كه اجراي اين طرح نتيجه مثبتي براي آن‌ها به دنبال نداشت.

وي ادامه داد: اجراي طرح‌هاي خبيثانه متعدد غرب در منطقه از جمله تسخير عراق، جنگ 33 روزه لبنان،22 روزه غزه و به راه‌انداختن بحران در سوريه با هدف براندازي جمهوري اسلامي ايران صورت گرفته است.

فلاحت‌پيشه در ادامه راهكارهاي كميسيون بيداري اسلامي را در خنثي‌سازي توطئه جهان استكبار عليه اسلام، اينگونه عنوان كرد:‌ ممانعت از تفرقه‌افكني در مذاهب اسلامي، تقويت حوزه‌هاي ديپلماسي، همكاري با كشورهاي منطقه در حل بحران سوريه و تنش‌زدايي در دنياي اسلام از جمله اين اقدامات است.

وي با تاكيد بر اينكه تحولات منطقه تقابل ميان ايران و آمريكا است، ابراز داشت: آمريكا با وقوع جنگ در اين شرايط مجبور به رسميت شناختن ايران به عنوان يك قدرت است.

انتهای پیام/

پ2


برچسب ها: خاورمیانه ، ولایتی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار