عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: اين کميسيون جهت مشاهدات عيني وضعيت آموزشي در استان‌ها هر چند وقت يک با سفري خواهد داشت و تشکيل کميته رسيدگي به امور معلمان از دستاوردهاي اين سفرها است.

عبدالوحيد فياضي نماينده مردم نور و محمودآباد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به سفر كميسيون آموزش به خراسان رضوي گفت:‌ اين كميسيون در جهت مشاهده عيني وضعيت آموزش عالي و آموزش و پرورش و ساير بخش‌هايي كه با ماموريت كميسيون آموزش و تحقيقات تناسب دارد قرار است هر چند وقت يكبار سفري در سطح استانها داشته باشد كه آغازگر اين سفرها با مشهد مقدس صورت گرفت.
 
وي در ادامه از حضور وزير آموزش و پرورش در اين نشست خبر داد و تصريح كرد:‌ حاجي‌بابايي و معاونين وي در اين نشست پيرامون سند تحول بنيادين نظراتي ارائه كردند و نمايندگان نيز ديدگاه خود را مطرح کردند و اعضا كميسيون وزارت آموزش و پرورش به هم‌انديشي جامعي در اين زمينه رسيدند.
 
نماينده مردم نور و محمودآباد تشكيل كميته آموزشي را از نتايج اين نشست خواند و خاطرنشان كرد: كميته‌اي با حضور  اعضاي كميسيون آموزش و تحقيقات، انقلاب فرهنگي و آموزش و پرورش براي تصميم‌گيري نظام رتبه‌بندي معلمان تا دو ماه آينده تشكيل خواهد شد.
 
فياضي اين كميته را نياز اساسي معلمان خواند و خاطر نشان كرد:‌ اين كميته نياز تعداد زيادي از معلمان در جهت ارتقا جايگاه آنها در نظام آموزش و پرورش را مرتفع مي کند


انتهاي پيام/

پ2

برچسب ها: معلم ، کمیته ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار