در مسابقات شیرجه قهرمانی کشور در استخر ازادی تهران ،شیرجه روهای استان آذربایجانشرقی تمامی مدالهای طلای را همانند روز اول بدست اوردند تا همچنان قدرت مطلق شنای کشور باشد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، در این رقابتها مجتبی ولی پور ، علی شکول ، حسام صمدی ، امیر حسین رحیمیان در رده های سنی بزرگسالان ، جوانان ، نوجوانان و خردسالان در رشته سکوی 3 متر به مدال طلا رسید تا دومین مدال طلای خود را در رقابتها کسب کنند.

محمد آقا پور حسام صمدی نیز در این سکو به ترتیب نقره و برنز گرفتند.

همچنین حسام صمدی و امیر حسین رحیمیان در رده سنی جوانان و نوجوانان در سکوی 5 متر به 2 مدال طلای دیگر دست یافتند.

در روز اول رقابتها مجتبی ولی پور در رده سنی بزرگسالان ،علی شکول در رده سنی جوانان ،حسام صمدی در رده سنی نوجوانان و امیر حسین رحیمیان در رده خردسالان مدال طلا را از آن خود کردند.

همچنین فرهاد افسری ، مهرداد مرادی و محمد آقا پور 3 مدال برنز در رده های سنی نوجوانان ، جوانان و خردسالان را کسب کردند.

مسابقات شیرجه قهرمانی رده های سنی و عموم كشور در تهران آغاز شده و تیم شیرجه آذربایجانشرقی قهرمان سال گذشته کشور برای دفاع از عنوان قهرمانی با تمام ستارگان خود راهی این رقابتها شده است.

در این رقابتها شش تیم فارس، آذربایجان شرقی، مركزی، تهران و همدان حضور دارند و در 4 گروه سنی 13-12 سال (نو جوانان) ، جوانان در 2 رده سنی 15-14 سال و 18-16 سال و رده سنی عموم (18 سال به بالا) طی 5 روز در استخر مجموعه ورزشی آزادی با با یكدیگر رقابت می كنند./س

برچسب ها: شیرجه رو ، مدال ، طلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.