سياستمداران و مردم ليبي از استرداد "عبدالله السنوسي" رييس سابق سازمان اطلاعات ليبي که به گنجينه اسرار سرهنگ قذافي ديکتاتور سابق ليبي شهرت دارد ، خوشحال بوده و اميدوارند او به سزاي اقدامات جنايتکارانه خود برسد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رويترز؛ سياستمداران و مردم ليبي از استرداد عبدالله السنوسي  رييس سابق سازمان اطلاعات ليبي که به گنجينه اسرار سرهنگ قذافي ديکتاتور سابق ليبي شهرت دارد ، خوشحال بوده و اميدوارند او به سزاي اقدامات جنايتکارانه خود برسد.
"عبدالحفيظ غوغه نايب" رئيس شوراي سابق ملي انتقالي ليبي که اخيرا قدرت را به مجلس موسسان واگذار کرد ، درباره استرداد سنوسي از کشور موريتاني گفت : تحويل "عبدالله سنوسي" به مقامات ليبيايي مي تواند به بررسي پرونده هاي بسيار زيادي که عليه وي در دفتر دادستان کل ليبي وجود دارد ؛ منجر شود . شکايتهاي زيادي به طور مستقيم عليه "عبدالله سنوسي" مطرح شده  که بسياري از آنها مرتبط با جناياتي است که در زمان قذافي صورت گرفته است و اين موضوع به مقامات ليبيايي امکان آگاهي از اينکه چه کساني در پشت پرده اين جنايات بوده و چه کساني آنرا اجرا کرده اند ؛ خواهد داد .
سنوسي به اعتبار اينکه مدير دستگاه اطلاعاتي و از افراد واقعا نزديک به قذافي بوده است مي تواند در روشن شدن پرونده هايي که نزد دادستان کل ليبي است ؛ نقش مهمي داشته باشد .
برچسب ها: لیبی ، قذافی ، سازمان ، اطلاعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار