ششمین جشنواره منطقه ای تئاتر مرصاددیروز با معرفی برگزیدگان این جشنواره در بخشهای مختلف به كار خود پایان داد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

این جشنواره با حضور گروههای هنری از استانهای كرمانشاه، كردستان، همدان، لرستان، آذربایجان غربی و ایلام به مدت سه روز در اسلام آباد غرب برگزار شد.

برگزیدگان این جشنواره با اعلام رای داوران در بخشهای مختلف به این شرح معرفی شدند:

در بخش طراحی لباس: تنها جایزه هیات داوران شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی به 'مصطفی بوعذار' برای نمایش 'به رنگ حماسه' تقدیم شد.

در بخش موسیقی: جایزه این بخش به خاطر موسیقی افكتیو در خدمت خلق فضا و ریتم صحیح نمایش، شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی به ' لیلا بارانی' برای نمایش 'شبیه خوانی شیر شیرین' تقدیم شد.

طراحی صحنه: در این بخش تنها جایزه هیات داوران شامل دیپلم افتخار و هدیه نقدی به 'مجتبی كریمی' برای نمایش 'با تلخی بادام ها ' اهدا شد.

بازیگری مرد: لوح تقدیر در این بخش به 'مجید شمیلی' از نمایش 'به رنگ حماسه' و 'مصطفی كولیوندی' از نمایش 'ایستاده روی خط استوایی جنگ' تقدیم شد.

بازیگری اول مرد، در این بخش هیات داوران جایزه اول خود را شامل دیپلم افتخار و هدیه نقدی به 'مالك آبسالان' برای نمایش 'ایستاده روی خط استوای جنگ' اهداء كرد.

همچنین جایزه ویژه هیات داوران شامل هدیه نقدی و دیپلم افتخار به ' احمد صدفی' برای بازی در نمایش 'خنكای ختم خاطره ' اهداء شد.

بازیگری زن: لوح تقدیر هیات داوران در این بخش به خانم ها 'پریسا روزبهانی' برای نمایش 'روایت صداهایی از بی شمار صدا' و 'فروزان حسینی' برای نمایش 'شبیه خوانی شیر و شیرین' اهدا شد.

بازیگری اول زن شامل دیپلم افتخار، هدیه نقدی و تندیس جشنواره به 'پری بارانی' از نمایش شبیه خوانی شیر و شیرین اهداء شد.

نمایش نامه نویسی: در این بخش هیات داوران ضمن تقدیر از 'حمیدرضا آژنگ' به دلیل نمایش 'نوشت خنكای ختم خاطره' با عنایت به متون بومی و بدیع لوح تقدیر خود را به آقای 'مجتبی كریمی' برای نگارش نمایش نامه با تلخی بادام ها تقدیم كرد.

بخش كارگردانی: در این بخش از 'سعید نوروزی' برای نمایش 'خنكای ختم خاطره' به عنوان نفر نفر سوم، 'سعید خیرالهی' برای نمایش ایستاده روی خط استوای جنگ به عنوان نفر دوم، كارگردان برتر 'محمد قاسمی' برای نمایش شبیه خوانی شیر و شیرین معرفی شدند.

در این دوره از جشنواره گروه باران برای اجرای نمایش شبیه خوانی شیر و شیرین به دلیل بهره گیری از عناصر خلاقانه ایرانی و روز آمد، انسجام در اجرای كار گروهی، بهره گیری از ریتم مناسب به عنوان گروه برتر جشنواره انتخاب شد./س



برچسب ها: کرمانشاه ، مرصاد ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.