مسئول جمعیت هلال‌احمر بم، ریگان، فهرج و نرماشیر از ارسال 6 تن خرما و دیگر اقلام کمکی به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی خبر داد.

محمد حیدری‌پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران از کرمان ،  اظهار داشت: 6 تن خرما و دیگر اقلام کمکی به مناطق زلزله‌زده آذربایجان امروز  ارسال شد.

 وی افزود: همچنین 600 تخته پتو، حدود 300 کیلوگرم نان خشک محلی و مقادیری آب‌ معدنی با همکاری کمیته امداد بم و با بدرقه مسئولان و معاون سیاسی فرماندار بم به مناطق زلزله‌زده آذربایجان ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه مردم بم درد مصیبت زدگان زلزله و حوادث طبیعی را به خوبی احساس می‌کنند، افزود: این کمک‌ها به صورت خودجوش بوده و سیل کمک‌های مردمی همچنان ادامه دارد.

حیدری‌پور از جمع‌آوری هشت تن خرمای مردم شهرستان فهرج خبر داد و گفت: کمک‌های مردم فهرج نیز به زودی ارسال می‌شود.

وی تصریح کرد: چهار تن پلاستیک برای عایق‌بندی چادرهای اسکان زلزله‌زدگان از محل موجودی انبار بم به این مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی ارسال می‌شود.

حیدری‌پور آمادگی هلال‌احمر شرق استان کرمان را برای ارسال نیروهای امدادی و دیگر کمک‌ها مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امسال نیز قصد داریم همچون سال قبل و کمک به سیل زدگان پاکستانی رکورددار باشیم و بیشترین کمک‌های مردمی را به زلزله‌زدگان آذری زبان اهدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این دومین محموله کمک‌های مردم بم به مناطق زلزله‌زده آذربایجان بعد از وقوع زلزله است./س

برچسب ها: کمک ، زلزله زدگان ، ازبم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.