تا کنون 60 نفر در قالب شش گروه در مناطق زلزله زده فعالیت می کنند که تا پایان هفته این رقم به 100 نفر خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان محمد رضایی جانشین قرارگاه بازسازی بسیج سازندگی استان اصفهان ،در رابطه با نیروهای بسیجی در مناطق زلزله زده گفت: تا کنون 60 نفر در قالب شش گروه محلات و پیشکسوتان شهرستان لنجان،گروه محلات و پیشکسوتان نجف آباد،اعضای بسیج مهندسین فلاورجان،گروه جهادی مستقل حضرت ولی عصر(عج)،گروه جهادی دانشجویی علی ابن ابیطالب و گروه جهادی سبحان در مناطق زلزله زده فعالیت می کنند که تا پایان هفته این رقم به 100 نفر خواهد رسید.

وی در رابطه با دستگاه هایی که همکاری لازم را با قرار گاه حضرت زهرا(س) دارند اظهار کرد:ستادهای معین استان های اردبیل،زنجان و همدان بیشترین همکاری را با قرارگاه استان اصفهان داشته و ارگان های فرمانداری،بنیاد مسکن اهر،سپاه ناحیه اهر و بسیج سازندگی اهر نیز با بسیج سازندگی استان اصفهان همکاری داشته اند.

رضایی در ادامه افزود: در این گروه ها 10 نیروی متخصص وجود دارد که سازمان بسیج سازندگی از توان کامل بسیجیان استفاده نموده که اگر امکانات مورد نیاز از طریق ارگان ها تامین شود روند کار به سرعت پیش خواهد رفت.

این مقام مسئول به روستاهای تحت پوشش قرار گاه اشاره کرد و اذعان کرد:تا کنون 11روستای اورنگ،دوپیق،رواسجان،کسانق،برمیس،ذعلیان علیا،پیره یوسفیان،خرم آباد،هلمان،ملالار و گونجیک را قرارگاه تحت پوشش قرار داده و تا کنون کار ساخت هشت واحد آغاز گردیده است.

جانشین قرارگاه بازسازی بسیج سازندگی استان اصفهان،در رابطه با مشکلات در مناطق زلزله زده اظهار داشت: در این مناطق مشکلاتی چون شروع سرمای زودرس،عدم هماهنگی دستگاه های ذی ربط،مشکل کمبود خودرو و عدم هماهنگی ساخت و سازها وجود دارد که امیدو.اریم با همکاری بیشتر دستگاه های ذی ربط به زودی برطرف شود.

وی در پایان به نیاز ها و امکانات موردنیاز در این مناطق اشاره کرد و بیان داشت: همکاری صددرصد مسئولین دو استان با قرارگاه،دریافت کمک از مردم (نقدی و غیر نقدی) به خصوص نیروی متخصص و ساماندهی احشام روستاییان از جمله نیازهای قرارگاه ها است که امیدواریم به زودی برطرف شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.