کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: جاي تعجب دارد که با اين همه افتخار جائي در تاکتيک تيم ملي ندارم.

وحید شمسایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: هم اکنون پس از انتخاب نشدن به تیم ملی فوتسال، برای سلامتی ام به طور اختصاصی تمرین می کنم وقتی من به تیم ملی دعوت نشوم چون تعجب ندارد از این اتفاقات در کشور ما زیاد رخ می دهد.

بهترین بازیکن و گلزن فوتسال آسیا می شدم به تیم ملی فوتسال ایران دعوت نمی شدم دوستان شرایط را دیده اند و مرا دعوت نکرده اند.

وی ادامه داد: اگر من تیم ندارم یا آماده نیستم آخرین عملکردم در فوتسال 3 ماه پیش بود که بیشترین پاس گل را در رقابت های بازی های آسیایی دادم.

شمسایی در مورد قرارداد نبستن با تیم های لیگ برتر فوتسال تصریح کرد: قراردادهای باشگاه های فوتبال خیلی پائین آنده است مبلغ های پرداختی بازیکنان فوتسال نسبت به سال های قبل نصف شده است، قیمتی که هم اکنون باشگاه ها به من پیشنهاد می دهند مبلغ 7 سال پیش است.

وی ادامه داد: برای تیم گرفتن دست به هر کاری نمی زنم هیچ گاه زیر حرف خودم نمی زنم و منتظر می مانم که چه اتفاقاتی در آینده خواهد افتاد.

شمسایی در مورد پیشنهاد مربیگری و مدیریت ترابیان گفت: ترابیان یکی از زحمت کشان ورزش و فوتسال است که پیشنهاد مربیگری و مدیریت را به من داده ولی هنوز قصد ندارم از عرصه بازیگری خداحافظی کنم و در آینده در فوتسال می مانم و مربیگری و مدیریت خواهم کرد.

وی در مورد خداحافظی از فوتسال خاطرنشان کرد: با این بی مهری هایی که وجود دارد و مرا کنار گذاشتند ولی من هنوز هستم در مورد خداحافظی به قول علی دایی، ما سلامی نکردیم که خداحافظی کنیم و نیازی به بازی خداحافظی نداریم این تیم ملی بوده است که ما را در ایران، آسیا و جهان معرفی کرده است با افتخار در خدمت تیم ملی خواهیم بود.

شمسایی تأکید کرد: من با آدم های خوبی ، دادکان و کفاشیان کار کرده ام همیشه باید دانست که یک نفره نمی شود موفق شد و همه با اتحاد و همدلی می توان نتیجه های ایده آل گرفت، ولی با منم منم افکار خودشان را به اجبار در تیم پایه ریزی می کنند و به راحتی یک نفر کنار می گذارند.

وی ادامه داد: سال 2008 الگوی بسیار روشنی برای فوتسال کشورمان بود که یک گروه به راحتی موفق می شوند چون همه در کنار هم بودند.

شمسایی اظهار داشت: ماحصل جنگ و دعوا این می شود که شمس با رزومه می رود حیدریان با اخلاق این گونه کنار می رود امثال افرادی مثل علی کفاشیان انعطاف پذیر هستند ولی شاه می بخشد، وزیر نمی بخشد و این اتفاقات بالاخره به تیم ملی فوتسال ضربه می زند.

وی ادامه داد: آدم هایی هستند که این فوتسال را می توانند به مقصد نهایی برسانند همچون خواکچی، ابطحی، شمس، انصاریفرد، پازوکی و ناصر صالح ما را به موفقیت می رسانند، تیم بزرگ همیشه آدم های بزرگ می خواهد تیم کشتی فرنگی با زحمات محمد بنا به بلند ترین جایگاه می رسد و ما هم باید او را الگو قرار دهیم.

شمسایی در مورد کنار رفتن فولاد ماهان اصفهان گفت: متأسفانه مسئولیت ها در فوتسال این گونه نمی شود که به جای تبلیغ و گسترش، تیم ها را به رفتن سوق می دهند، فولاد ماهان و خانواده ریخته گران می توانستند برای فوتسال کشورمان کارهای بزرگی انجام بدهند.

وی در مورد حضور استعدادهای بی شمار در فوتسال کشورمان گفت: استعدادهای فوق العاده عجیبی در فوتسال ایران وجود دارد پشتوانه سازی از سال های گذشته انجام شده است.

شمسایی در مورد مشکلات مالی در فوتسال تصریح کرد: مبالغ دریافتی بازیکنان ملی پوش ما پائین است من از خودم می گذرم ولی حق این جوانان با تجربه که در فوتسال زحمت می کشند این مبالغ نیست.

وی ادامه داد: مسائل و مشکلات زیاد مالی این فوتسال را خراب می کند که به طور مثال اعضای تیم ملی فوتسال در چین برای خرید به دستور مسئولان تیم در ایستگاه اتوبوس منتظر می مانند تا به اتوبوس به سطح شهر برویم و یا در پاداش ها مبالغ خیلی کم به بازیکنان ملی پوش اختصاص پیدا می کند.

شمسایی در مورد کسب افتخارات زیاد در فوتسال گفت: 13 سال در خدمت تیم ملی فوتسال بودم 8 دوره بهترین بازیکن و آقای گل آسیا، 5 دوره آقای گل، بهترین بازیکن و فنی ترین بازیکن جهان بودم و اولین لژیونر ایران و آسیا در لیگ برتر ایتالیا حضور داشتم که با زحمات بزرگان فوتسال به اینجا رسیدم و حالا جایی در تاکتیک تیم ملی ندارم و نمی توانم برای آنها مثمر ثمر باشم.

شمسایی در مورد جام جهانی تایلند در آبان ماه خاطرنشان کرد: قرعه مناسبی در جام جهانی تایلند به ما خورده است و می توانیم به راحتی موفق شویم و حتی به فینال برسیم و با نتیجه از مسابقات باز گردیم.

وی در پایان گفت: حاشیه ها در فوتسال ما زیاد است می توانیم از این گونه مسائل کتاب بنویسیم ولی حرص خوردن مرا ناراحت می کند امیدوارم این خانواده فوتسال اختلافات را کنار بگذارد./با


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار