اردوی اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغال و ضد صهیونیست چهارشنبه شب در شهركرد آغاز به كار كرد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

این اردو به مدت دو روز و با حضور 150 نفر از نوجوانان و جوانان مخالف اشغال و ضد صهیونیستی 30 كشور جهان، از پنج قاره جهان برگزار می شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال وبختیاری در آیین آغاز به كار این اردو گفت: فلسطین پاره تن اسلام است و دل همه آزادی خواهان جهان برای آزادی قدس شریف می تپد.

یزدان جلالی افزود: اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان ضد اشغال و ضد صهیونیست با حضور داوطلبانه جوانان آزاده جهان شكل گرفته است.

وی گفت: جوانان در روشنگری و آگاهی بخشی در خصوص جنایات رژیم اشغالگر قدس رسالت بزرگی برعهده دارند.

جلالی تاكید كرد: بیداری اسلامی در جهان، نشانه زوال جبهه استكبار و سلطه است و جوانان در این بیداری اسلامی بیشترین نقش را دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اشغالگری مدرن نیز از سوی آمریكا دنبال می شود و آمریكا با محوریت وهابیت عربستان به دنبال اشغال بحرین بود.

مدیركل امور اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری هم گفت: كشورهایی نظیر برزیل، اروگوئه، بولیوی، كانادا، لبنان، افغانستان، اندونزی، پاكستان، تركیه و فیلیپین از اعضای این اتحادیه اند.

علیرضا اكبرپورافزود:اعضای این اتحادیه، خواستار سرعت بخشیدن به مبارزات جهادی امت اسلامی برای نابودی رژیم اشغالگر قدس هستند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.