نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یک نماینده در برابر تمام ملت مسئولیت دارد، تاکید کرد: در دستیابی به اهداف ترسیم شده از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سید سعید حیدری طیب  کشاورزی را بستر و پایه اقتصاد قلمداد کرد و گفت :  در همه جای دنیا یارانه های قابل توجهی به بخش کشاورزی اختصاص می یابد، این در حالیست که در کشور ما به این مقوله توجه چندانی نشده است.

 

وی با بیان اینکه پس از اجرا قانون هدفمندی یارانه ها شاهد اختصاص 30 درصدی یارانه ها به بخش های تولیدی نبوده ایم، اذعان داشت: نمود این خلا در بخش های تولیدی از جمله صنعت و کشاورزی ملموس است و دولت باید در این خصوص پاسخگو باشد.

 

حیدری طیب با تاکید بر اینکه فشارهای اقتصادی رمقی برای کشاورزان باقی نگذاشته است، ابراز داشت: مقرر شده بود که 30 درصد از درآمد های ناشی از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها به این بخش داده شود.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از صنعت و کشاورزی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی مزین شده  و نیز در شرایطی که اقتصاد مقاومتی مطرح است، ضروری می باشد.


  

حیدری طیب در ادامه با اشاره به برخی مسائل استانی و با بیان اینکه درخواست تشکیل کمیته پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری را داده است افزود: تشکیل این کمیته می تواند گام مهمی در زمینه اجرایی شدن مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه باشد./س

 

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.