حمل بار تجاري چند روزي است که در فرودگاه شهيدهاشمي نژاد مشهد متوقف شده و به گفته صاحبان کالاهاي تجاري و صادر کنندگان، مسئولان فرودگاه و متوليان اين امر براي رفع اين مشکل تلاش خاصي از خود نشان نمي دهند با برگزاري اجلاس غيرمتعهدها در تهران برخي از پروازها کاهش و در برخي موارد هم پروازها لغو شده بود، اما اکنون پس از گذشت پنج روز از پايان اجلاس هنوز حمل بار تجاري از فرودگاه مشهد انجام نمي شود و متوليان امر علت اين کار را خرابي دستگاه «ايکس ري» اعلام مي کنند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،مديرکل امور اقتصادي استانداري خراسان رضوي گفت: کارشناس دفتر امور اقتصادي استانداري به طور حضوري مشکل را در فرودگاه بررسي کرده  و در گفت وگويي که با مهندس چلندري (مديرکل فرودگاه مشهد) داشتيم قرار بود موضوع حل شود و از امکانات ديگر شرکت هاي هواپيمايي استفاده شود.

مزاري با اشاره به سفر مهندس چلندري به تهران و پي گيري هاي معاون تجارت خارجي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و مذاکره با معاونان فرودگاه، افزود: تاکنون از اين طريق به نتيجه اي نرسيده ايم و ما نيز پيگير گفت وگو با مهندس چلندري هستيم.

وي تصريح مي کند: دستگاه «ايکس ري» فرودگاه خراب است و فرودگاه بايد تمهيدي براي رفع اين مشکل بينديشد.

 

 درادامه مهندس کامراني فر معاون تجارت خارجي سازمان صنعت ،معدن و تجارت خراسان رضوي نيز در اظهارکرد:خوشبختانه از طريق بخش خصوصي مطلع شده ام که مشکل توقف حمل بار در فرودگاه رفع شده است./س

 

 

برچسب ها: خرابی ، لغو ، پرواز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.