عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: با انتقادهای تند و تیز و بی پروای برخی رسانه ها تلاش‌های مسوولان نباید بی اجر شود و زحمت های توامان آن ها بی‌ارزش تلقی شود.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، 

با بیان این مطلب اظهار کرد: نقاط قوت و ضعف عملکرد مدیران در جایی که صحبت از گردهمایی های رسانه ای و جشنواره های مرتبط با آن می‌شود، باید با هم در نظر گرفته شود تا فعالیت‌های صورت گرفته و زحمات آنان در کنار نقایص و کاستی‌ها مطرح گردد و مایه ناامیدی و یاس مردم و مسوولان نشود.

وی با بیان اینکه جایگاه رسانه‌ای شهر مشهد در کشور به درستی تبیین نشده، اظهار کرد: ما به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با مسائل شهر مشهد بیگانه هستیم و کمتر اطلاعاتی از موضوعات مرتبط با این شهر ملی داریم.

نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: برگزاری جشنواره هایی همچون جشنواره شهرنگار می تواند جایگاه رسانه‌ای شهر مشهد را ارتقا بخشیده و مسائل و مشکلات این شهر ملی را به گوش همه مردم و مسوولان در عرصه کشوری برساند و در رفع آن ها چاره‌جویی در عرصه کلان نماید.

کیانی‌نژاد تاکید کرد: مسوولان شهر مشهد نیز با بهره‌گیری از نقطه نظرات رسانه‌های ملی دایره فعالیت خود را از حیطه شهری خارج ساخته و با استفاده از راه کارهای بزرگ اقدامات بزرگتری را رقم بزنند.

گفتنی است اولین جشنواره ملی شهرنگار با محوریت مدیریت شهری مشهد توسط شهرداری مشهد در حال برگزاری است./س


برچسب ها: عضو ، کمیسیون ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.