معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 20 گفت: در آستانه بازگشایی مدارس در زمان باقی مانده نسبت به اجرای پروژه های ویژه ترافیکی اقدام می کنیم.

علیرضا اسفراینی نژاد درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در آستانه بازگشایی مدارس تمهیدات اندیشیده شده تا دانش آموزان سال تحصیلی جدید را در امنیت کامل آغاز کنند.
وی به تقویت ناوگان حمل و نقل و ترافیک اشاره کرد و افزود: طبق سالهای گذشته به تقویت شبکه ناوگان حمل و نقل و ترافیک عمومی ازجمله اتوبوسرانی و تاکسیرانی توجه ویژه ای داریم و با افزایش ناوگان سعی در تسهیل رفت و آمد دانش آموزان را داریم.
وی ادامه داد: سال گذشته برای نخستین بار از ناوگان تاکسیرانی برای سرویس مدارس استفاده کردیم که با استقبال خانواده هامواجه شد و امسال هم این برنامه با جدیت بیشتری دنبال می شود.
اسفراینی نژاد ادامه داد: 60 نقطه از معابر متنهی به مدراس شناسایی شده تا خط کشی مجدد شود همچنین نوسازی المان های ترافیکی، به روز رسانی و اصلاح هندسی در نقاط حادثه خیز از جمله اقداماتی است که طرح استقبال از مهر در دستور کار این معاونت قرار دارد.
وی به ایمن سازی معابر اطراف مدارس اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای ایمن سازی معابر پل عابر پیاده ای را در سه راه تقی آباد در دست احداث داریم که هم اکنون در مرحله فنداسیون است که با بهره برداری از این پل در نیمه اول مهر ماه رفت و آمد دانش آموزان به شرق و غرب خیابان و دسترسی به مدرسه آسان خواهد شد.
وی در ادامه اذعان داشت: طبق تعاملاتی که با معاونت فنی و عمران منطقه داشتیم لکه گیری آسفالت معابر اطراف مدارس نیز در دستور کار قرار گرفت.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 20 در پایان خاطرنشان کرد: نصب علائم ورود ممنوع در معابر جهت جلوگیری از ورود خودرو به داخل پیاده روها از دیگر اقداماتی است که در راستای ایمن سازی معابر جهت بازگشایی مدارس در سطح منطقه 20 صورت گرفته است./ف
برچسب ها: اجرای ، تمهیدات ، ترافیکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار