رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کردستان از برگزاری هشتمین جشنواره قرآنی دانشجویان علمی کاربردی سراسر کشور از 18 تا 20 شهریورماه جاری در شهر سنندج خبر داد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج، رستمی با اعلام این خبر گفت: این جشنواره که با حضور دانشجویان سراسر کشور در چهار رشته شفاهی، کتبی، حفظ و بخش ادبی، هنری و پژوهشی برگزار می‌شود.
‌وی عنوان کرد: بخش شفاهی این جشنواره شامل قرائت، تحقیق و ترتیل است و قرآن‌شناسی، فرازهای قرآن و عترت و سیره معصومین بخش‌های کتبی مفاهیم این جشنوارهبوده و همچنین رشته ادبی، هنری و پژوهشی امسال برای نخستین بار به هشتمین جشنواره قرانی دانشجویان علمی کاربردی اضافه شده است.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کردستان، با بیان اینکه وبلاگ‌نویسی، مقاله‌نویسی و تالیف کتاب در قالب رشته پژوهشی این جشنواره تعریف شده است.
وی تعداد آثار ارسال شده به بخش ادبی هنری را 150 اثر عنوان کرد و گفت: آثار ارسال شده شامل خوشنویسی، تهذیب، عکس، نمایشنامه، فیلمنامه، شعر، داستان و تواشیح است.
رستمی خاطرنشان کرد: در بخش کتبی 60 اثر و در بخش شفاهی 115 اثر به مرحله کشوری این جشنواره راه پیدا کرده‌اند.
وی در پایان گفت: شناساندن ظرفیت‌های بالای دینی و مذهبی استان کردستان به شرکت کنندگان، افزایش روحیه فعالین حوزه قرآنی و ایجاد فضای معنویی در کردستان از مهم‌ترین اهداف آثار برگزاری این جشنواره است./س
برچسب ها: جشنواره ، قرآنی ، علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.