مدیر نشریه کنایتس ، گفت: بیشتر افراط گرایان سوئد ، طرفدار حزب راست گرا هستند که بدنه آن را یهودیانی تشکیل داده اند که دائما با تل آویو در ارتباط اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، ضمن اشاره به رشد افراطی گری ناسیونالیستی در اروپا ، گفت: تحریک افراد افراطی و برانگیختن احساسات و تعصبات نژادی ، قومی و اعتقادی یکی از مخرب ترین سیاست های برخی سردمداران اروپایی است که طی چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته است.


وی ادامه داد: در کشور سوئد که محل زندگی و کار من است ، افراط گرایان زیادی زندگی می کنند که دولت و پادشاهی به دلایل خاصی اجازه هر تحرکی را به آنها می دهند و در بیشتر روزها افراط گرایان اعمال خشنی را در رابطه با مردم غیر سوئدی و به ویژه مسلمانان صورت می دهند و این عمل در کشوری که داعیه دموکراسی دارد غیر قابل قبول است.


مدیر نشریه کنایتس ، افزود: بیشتر این افراطی گرایان از طرفداران حزب راست گرای سوئد هستند که معمولا بدنه آن را یهودیان تشکیل داده اند و افراد آن دائما با تل آویو در ارتباط هستند.


متیو کیل ضمن تاکید بر خصومت های دیرینه رژیم صهیونیستی با جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران یک قدرت بزرگ منطقه ای به حساب می آید که در بسیاری از موارد راه گشای بحران های بین المللی بوده و با توجه به تغییرات عظیم در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا نقش این کشور در مقایسه با گذشته چند برابر شده است.


وی ، خاطر نشان کرد: نقش ایران در حل بحران لبنان در سالهای نه چندان دور در جنگ با اسرائیل و هم چنین در حل بحران سوریه نمونه مشهود این تاثیر گذاری هاست.


این تحلیل گر سیاسی در پایان تاکید کرد: امروز شیوع یک دشمنی فراگیر با جمهوری اسلامی ایران امری عادی و قابل درک است زیرا این کشور در حال دستیابی به انرژی هسته ای است که به قول آیت الله خامنه ای در انحصار چند کشور غربی بوده است.
 

منبع: محدوده
برچسب ها: تل آویو ، اروپا ، ارتباط ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.