مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) کشور عمق اندیشی و نیاز سنجی جامع را از ویژگی های کارآفرین دانست و گفت: صندوق مهر امام رضا (ع) برای تامین حمایت های مالی تعاونی ها آمادگی دارد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گرگان، غلامرضا مصطفی پور، مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) کشور   در هفتمین جشنواره ملی تعاونی ها و کار آفرینان برتر استان گلستان در خصوص چهار ویژگی یک کار آفرین گفت: یک کار آفرین باید عمق اندیش باشد و نیاز جامعه را بشناسد و برای رفع نیازهای موجود چاره اندیشی کند.

وی داشتن علم لازم را یکی دیگر از ویژگی های کار آفرین دانست و افزود: یک کار آفرین باید در جامعه درد آشنا و یک فرد ریسک پذیر باشد.

مصطفی پور دسترسی پیدا نکردن به موافقت اصولی از طریق سیستم اداری را یکی دیگر از ویژگی های کار آفرینی برشمرد و تصریح کرد: کار آفرینی یک کار ارزشمند و مقدسی است که در سطح جامعه صورت می گیرد و خیلی از ارزش های جامعه را رقم می زند.

وی وجود اقوام مختلف در استان گلستان را منحصر به فرد بودن این استان در کشور خواند و گفت: در استان گلستان در بخش صنعت باید توسعه بیشتری صورت گیرد.

مصطفی پور گفت: در استان گلستان جا برای توسعه صنعت بسیار زیاد است و کارآفرینان باید از طریق تعاونی توسعه پیدا کنند.

وی با بیان اینکه در منازل افراد سرمایه های شایسته ای وجود دارد که می توانند شرکت های تولیدی را در منزل راه اندازی کنند، افزود: در این زمینه صندوق مهر امام رضا (ع) این آمادگی را دارد تا بخشی از حمایت های مالی این تعاونی ها را تامین کند.

به گفته مصطفی پور، شرکت تعاونی های علاوه بر ایجاد شاتغال باعث توسعه کشور نیز می شوند./س

برچسب ها: تعاون ، اعتبار ، مهر رضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.