عضو جبهه ايستادگي گفت: براي شرکت در انتخابات با افراد مختلف رايزني کرده‌ايم و اين حزب از شخص محوري دوري خواهد کرد،لذا افرادي که از اين گروه تمايل خود را براي کانديداتوري در انتخابات ابراز مي‌کنند برنامه محور خواهند بود.

حسين کنعاني مقدم در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برنامه‌هاي جبهه ايستادگي در انتخابات رياست جمهوري سال آينده گفت: جبهه ايستادگي سعي کرده در محور وحدت بين اصولگرايان حرکت کند و به وسيله ائتلاف با جريان‌هاي مختلف مشارکت سياسي مردم در انتخابات را افزايش دهد.

وي در ادامه با اشاره به اينکه برنامه جبهه ايستادگي براي انتخابات رياست جمهوري سال آينده شخص محوري نيست، افزود: جبهه ايستادگي تفکر اصولگرايي و منتقد دارد و با محوريت در تمام زمينه‌هاي اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي در عرصه انتخابات وارد خواهد شد، لذا افرادي که از اين حزب تمايل خود را براي کانديداتوري در انتخابات ابراز مي‌کنند برنامه محور خواهند بود.

کنعاني مقدم با اشاره به اينکه ارزش‌هاي اساسي انقلاب اسلامي براي جبهه ايستادگي مهم است، تصريح کرد: جبهه ايستادگي به ارزش‌هاي اساسي انقلاب اسلامي که ملت ايران در طول 33 سال گذشته براي آن جانفشاني کرده‌اند پايبند بوده، لذا فردي که از اين حزب وارد فعاليت‌هاي انتخاباتي مي‌شود بر روي چنين ارزشهايي پافشاري خواهد کرد.

عضو جبهه ايستادگي با اشاره به اينکه براي شرکت در انتخابات سال آينده با افراد مختلف رايزني کرده‌ايم، خاطر نشان کرد: با رايزني‌هايي که با افراد مختلف داشته‌ايم، در آينده با يک کار جمعي، کانديداي مورد نظر خود را اعلام کرده تا بتوانيم با يک وحدت رويه مشارکت سياسي مردم را در  اين انتخابات افزايش دهيم.

انتهای پیام/

پ2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار