دانشگاه صنعتي شريف 25 شهريور ماه 91 سال تحصيلي جديد خود را به طور رسمي آغاز مي كند.

دكتر بهمن آبادي معاون دانشجويي دانشگاه صنعتي شريف در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران گفت: كلاس هاي درس اين دانشگاه به طور رسمي در 25 شهريور شروع و تمام دانشجويان  اعم از ورودي هاي جديد و قديم در اين روز سر كلاسهاي خود حاضر خواهند شد.
 وي به مراسم استقبال از ورودي هاي جديد اين دانشگاه  اشاره كرد و افزود: اين مراسم به طور ويژه  در اواخر شهريور برگزار مي شود و داراي برنامه هاي گوناگوني است كه از جمله آنها مي توان به ارائه بسته هاي متعدد به دانشجويان كه از طرف معاونت فرهنگي اين دانشگاه و همچنين با همكاري بنياد شهيد نيز بسته هايي ديگر تهيه شده كه شامل وسايل و تجهيزات كامل استخر براي دانشجويان غير بومي است كه در هنگام برگزاري مراسم به آنها تحويل  داده خواهد شد.
 وي تصريح كرد: امسال براي اولين بار قوانين و مقررات دانشگاه توسط مسئولين دانشگاه با برگزاري مراسماتي براي دانشجويان ورودي جديد اطلاع رساني خواهد شد تا دانشجويان در بدو ورود به دانشگاه دچار سردرگمي نشوند و يك درك درستي از قوانين و مقررات پيدا كنند.
 دكتر بهمن آبادي ياد آور شد: از ديگر ابتكارات اين دانشگاه برگزاري جلسات خاص با والدين دانشجويان ورودي جديد است كه آنها را نيز با وضعيت دانشگاه و همچنين نحوه برخورد با فرزندان دانشجويي خود آشنا مي كنند./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار