مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه تربيت مدرس گفت: بسيج دانشجويي قطعا با کساني که بخواهند در راستاي خط فکري کانديداي خاصي فعاليت کنند برخورد خواهد کرد و اجازه استفاده از تشکل‌ها به عنوان بازوي سياسي را نخواهد داد.

مجتبي ثابتي مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه تربيت مدرس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره ورود احزاب به فعاليت‌هاي انتخاباتي گفت: تشکل‌هاي دانشجويي بايد در زمان مناسب وارد بحث‌هاي انتخاباتي شوند، چه بسی ورود ديرهنگام دانشجويان به بحث انتخابات همان اندازه که ورود زودهنگام مضر است، خسارت وارد مي‌کند.


وي ادامه داد: برنامه‌ها و عملکرد تشکل‌هاي دانشجويي قطعا تحت تأثير احزاب، گروه‌ها و جريان‌ها قرار نمي‌گيرند و تنها شاخص‌ها و ملاک‌هاي مقام معظم رهبري را دنبال مي‌کنند. چرا که رهنمودهاي مقام معظم رهبري ما را در هدايت افکار عمومي براي مشارکت حداکثري و انتخاب فرد اصلح ياري مي‌کند.

ثابتي تصريح کرد: بسيج دانشجويي قطعا با کساني که بخواهند در راستاي خط فکري برخي کانديدا فعاليت کنند برخورد خواهد کرد و اجازه استفاده  برخي کانديدهاي رياست جمهوري از تشکل‌ها به عنوان بازوي سياسي را نخواهد داد.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه تربيت مدرس در پايان با تاکيد بر اينکه تشکل‌هاي دانشجويي بايد از گفتمان انقلاب اسلامي در انتخابات ياري بگيرند، خاطرنشان کرد: بسيج دانشجويي از کانديداهايي که در مسير گفتمان انقلاب اسلامي حرکت کنند، حمايت کرده و طي برگزاري مناظره، بولتن، نشريه و سخنراني‌هاي سياسي برنامه‌هاي انتخاياتي خود را براي شناساندن کانديداي اصلح انجام مي‌دهد.

انتهاي پيام/

پ2
برچسب ها: انتخابات ، احزاب ، تشکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار