سرمربی تیم ملی فرصت یک هفته ای تا کاپ آسیا را برای آماده سازی تیم کافی نمی داند اما امیدوار است بهترین بازیکن را برای این بازی در اختیار داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تمرینات تیم ملی بسکتبال از روز دوشنبه 13 شهریور آغاز شده و عصر گذشته صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم نیز پس از بازگشت به ایران به سایرین ملحق و در کنار سایر ملی پوشان به تمرین پرداخت اما همچنان خبری از بازیکنانی مثل عرفان نساج پور و لنیل کوچویی نیست.

در تمرین دیروز مهدی کامرانی نیز غایب بود که به گفته بچیروویچ سرمربی تیم ملی به مسابقات کاپ آسیا نمی رسد از طرفی جواد داوری و سامان ویسی نیز به طور جداگانه به تمرینات سبک پرداخته و همانند کامرانی به خاطر مصدومیت های قبلی شرایط همراهی تیم را ندارند رضا لطفی نیز با آسیب دیدگی سبک زانو مواجه شده است.

**بچیروویچ فرصت کافی نداریم

سرمربی تیم ملی در پایان دومین روز تمرینات تیم ملی گفت: تیم در حال حاضر از نظر انگیزه شرایط خوبی دارد اما یک هفته مانده به مسابقات فرصت چندانی برای کار روی بازیکنان نداریم.

وی ادامه داد: بازیکنان مهرام در بهترین فرم خود نیستند اما بازیکنان دعوت شده از تیم ملی جوانان انگیزه خود را به تمرینات آورده و به تیم شادابی می دهند.

بچروویچ اشاره کرد ما باید با بهترین ترکیب خود به آسیا برویم اما از طرفی فدراسیون وظیفه صحبت با باشگاه ها برای گرفتن بازیکن و تصمیم نهلیی در این مورد را دارد در هر حال من ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه را در نظر دارم تا برای سال آینده نیز از این تجربه استفاده کنم.

**بازیکنان را برای سال آینده تست می کنم

وی در مورد وضعیت پست 3 تصریح کرد: سعید داور پناه را به اندازه کافی می شناسم بنابراین نیازی به دعوت وی نبود صمد نیز در این پست بدون شک اول است و حالا با دعوت از بازیکنان جوانی مثل امیر صدیقی و بهنام یخچال به دنبال دیدن سایر بازیکنان و نیروهای موجود در این پست هستم تا تصویر خوبی برای سال آینده به دست بیاورم.

وی با تأکید بر اینکه هر تورنمنتی اهمیت خود را دارد اما مسابقات قهرمانی آسیا سال آینده برای تیم ملی حیاتی است گفت: کاپ آسیا با توجه به اینکه من در سطح اروپایی کار کرده و چندان از تیم های آسیایی شناخت ندارم فرصت خوبی است تا تفاوت سیستم ها و شرایط آسیا را متوجه شوم البته در مسابقات آسیایی زیر 18 سال حضور داشتم و فکر می کنم بزرگسالان این تیم ها نیز فرق چندانی با تیم های زیر 18 سال ایران تأکید کرد این تیم در آسیا بسیار خوب کار کرد و هدف اصلی آن نیز رسیدن به مسابقات جام جهانی بود که به این هدف دست یافتند در آسیا یک گل و یک شوت همه چیز را تغییر می دهد و در مورد جوانان ایران نیز بازگشت آنها در روز بعد از شکست و پیروزی اهمیت زیادی داشت./ق

برچسب ها: ویسی ، کامرانی ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار