استان كرمانشاه آمادگي كامل براي اجراي دقيق و بند به بند سند تحول بنيادين و استقرار نظام آموزشي 6.3.3 دارد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از  مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش وپرورش، اميني افزود: با توجه به برگزاري جلسات متعدد مسوولان اداره كل آموزش و پرورش و معلمان اين استان ، آمادگي كاملي براي اجراي نظام جديد آموزشي و سند تحول بنيادين وجود دارد و تمامي تهميدات لازم در خصوص ساماندهي نيروي انساني ، فضاي آموزشي  انديشيده شده است و اميداريم با همكاري مجموعه تلاشگران آموزش و پرورش شاهد حضور بانشاط  و شادي آفرين دانش آموزان در كلاسهاي درس باشيم.
جلال اميني افزود: براي اجراي دقيق و بند به بند سند تحول بنيادين ونظام آموزشي 6.3.3 در استان كرمانشاه ، آمادگي كاملي وجود دارد و نظام آموزشي 3-3-6 را به نحو احسن در استان كرمانشاه اجرايي خواهيم كرد.
مدير كل آموزش و پرورش استان كرمانشاه  با اشاره به تغيير كتب درسي پايه هاي دوم و ششم ابتدايي در سراسر كشور افزود: ساماندهي نيروي انساني در استان كرمانشاه دو ماه زودتر از سالهاي گذشته صورت گرفته است و تمامي همكاران ابلاغ كاري خود را دريافت كرده اند و با آمادگي كامل در كلاس هاي درس حاضر خواهند شد.
وي با اشاره به تاكيدات ويژه وزير آموزش و پرورش در خصوص هوشمند سازي مدارس در سراسر كشور افزود: طرح هوشمند سازي مدارس در 536 مدرسه استان كرمانشاه صورت گرفته است ومقدمات لازم براي  اجرايي كردن  اين طرح در ساير مدارس هم فراهم شده است.
اميني با بيان اينكه استان كرمانشاه بيش از 171 شهيد فرهنگي و 736 شهيد دانش آموز تقديم انقلاب كرده است افزود:  در استان كرمانشاه 3 هزار و 228 مدرسه دولتي فعاليت مي كنند كه با برنامه ريزي هاي صورت گرفته از اين تعداد 2 هزار و 816 مدرسه به نوبت صبح  منتقل شده اند .
وي با بيان اينكه  بيمه طلايي فرهنگيان يكي از اقدامات ارزنده دكتر حاجي بابايي براي توجه ويژه به اقشار فرهنگي كشور بود، افزود: در استان كرمانشاه براي 56 هزار و 817 نفر از جامعه فرهنگي كشور كارت بيمه طلايي صادر شده است و آنان مي توانند براحتي از خدمات بيمه طلايي فرهنگيان استفاده كنند. /ز

برچسب ها: کرمانشاه ، استقرار ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار