مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، گفت: لازمه توسعه و اعتلای شهرستان، بستر سازی برای ایجاد اشتغال و حمایت از سرمایه گذاری و تولید می باشد و باید در راستای تحقق این خواسته همه دست در دست هم دهیم و تلاش نماییم.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،مرتضوی گفت: برای حمایت از توسعه واحدهای تولیدی شیرینی، شکلات و نان شهر گوگان مقرر شد ضمن بررسی کارشناسی مساعدتها و هماهنگی های لازم از طرف فرمانداری و دستگاه های مرتبط شهرستان انجام گیرد.

وی توسعه و اعتلای شهرستان آذرشهر را درگرو اشتغالزایی و سرمایه گذاری ذکر کرد و افزود : لازمه توسعه و اعتلای شهرستان، بستر سازی برای ایجاد اشتغال و حمایت از سرمایه گذاری و تولید می باشد و باید در راستای تحقق این خواسته همه دست در دست هم دهیم و تلاش نماییم.

جلسه شورای اداری شهرستان آذرشهر با حضور آذریان فرماندار این شهرستان، محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو و راستی قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در شهر گوگان برگزار شد.

در این جلسه ضمن بررسی برخی مشکلات اصناف و واحد های تولیدی مقرر گردید با توجه به اینکه شهرک شهید سلیمی، بزرگترین شهرک صنعتی استان در شهرستان آذرشهر واقع شده است، مساعدت های لازم برای رفع مشکلات به واحدها بعمل آید./س

برچسب ها: اعتلا ، گرو ، اشتغالزایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.