معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش از حضور 670 مربی و داور تربیت بدنی سراسر کشور در هفتمین دوره آموزشی مربیان در رامسر خبر داد

  كيومرث هاشمی در گفتگو  با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت : اين دوره ها با عنوان آموزش معلمان تربيت بدني زن و مرد سراسرکشور از16 شهریورماه لغایت 29 شهریورماه در شهر رامسر برگزار می شود.
 وي افزود : در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و انجام ماموریت های تعیین شده برای معاونت تربیت بدنی و سلامت و همچنین ارتقا سطح علمی در قسمت تربیت بدنی، دوره های آموزشی متعددی تاکنون برگزار شده است .
 هاشمی با اشاره به اینکه در مرحله هفتم آموزش مربیان و داوران تربیت بدنی دوره های مختلفی برگزار خواهد شد ، خاطرنشان کرد: دوره آموزشی مربیگری ، ارائه طرح های توجیهی و برگزاری کارگاه آموزشی از برنامه های هفتمین مرحله آموزش معلمان تربیت بدنی است. معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری دوره آموزش مربیگری معلمان تربیت بدنی مدارس کشور، تصریح کرد: دوره مربیگری در رشته های ژیمناستیک درجه 3، تیراندازی درجه 3 و اسکواش درجه 3 ویژه معلمان زن و مرد برگزار خواهد شد .
 وی اضافه کرد: یک دوره آموزشی هم ویژه آقایان در رشته ورزشی کشتی و در درجه 2 مربیگری برگزار خواهد شد .
 هاشمی همچنین از تهیه کتاب راهنمای معلم تربیت بدنی پایه ششم دبستان توسط سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی خبر داد و گفت: ارائه طرح توجیهی همزمان با تهیه کتاب راهنمای معلم برای مربیان تربیت بدنی ششم ابتدایی نیز برگزار می شود . و نيز وی عنوان کرد در مجموع 670 نفر از سراسر کشور که شامل 300 مربی خانم و 370 مربی مرد هستند در این دوره حضور خواهند داشت .
 معاون وزیر آموزش و پرورش افزود : این دوره آموزشی که شامل برگزاری کارگاه نیز خواهد بود ، از تاریخ 16 شهریورماه لغایت 22 شهریورماه برای مربیان خانم و از 22 شهریورماه لغایت 29 شهریورماه برای مربیان مرد برگزار خواهد شد .
 وی در پایان برگزاری این دوره آموزشی را با همکاری فدراسیون های مختلف ورزشی عنوان و از صدور کارت بین المللی برای شرکت کنندگان در این دوره آموزشی خبر داد.
  لازم به ذکر است:، از سال تحصیلی جدید رشته ورزشی تنیس روی میز در پایه پنجم دبستان و رشته ورزشی دومیدانی در پایه ششم دبستان در مدارس اجرایی خواهد شد که در این راستا دوره های آموزشی مختلفی تاکنون برگزار شده است.                                                                               
برچسب ها: مدارس ، ورزش ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار