غلام رضا شیسی مدیرکل دفتر طرح و برنامه این وزارتخانه با حفظ سمت عنوان نماینده دکتر عباسی در امور طرح های عمرانی وزارتخانه (شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی و ادارات کل استان ها) منصوب شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ غلام رضا شیسی مدیرکل دفتر طرح و برنامه این وزارتخانه با حفظ سمت عنوان نماینده دکتر عباسی در امور طرح های عمرانی وزارتخانه (شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی و ادارات کل استان ها) منصوب شد.

متن حکم دکتر عباسی برای شیسی به قرار زیر است:

با عنایت به ضرورت بررسی و تسریع در پیگیری مسایل اعتباری طرح های عمرانی و مسوولیت دفتر و برنامه بدینوسیله با حفظ سمت به عنوان نماینده اینجانب در امور طرح های عمرانی وزارتخانه (شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی و ادارات کل استان ها) تعیین می شوید.

لازم است با بهره گیری از تجربه ی سایر همکارارن محترم جهت استفاده بهینه و سرعت بخشیدن اجرای طرح های عمرانی مربوط به وزارت ورزش و جوانان اعم از شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری و استان ها از ظرفیت های بودجه ای با رعایت شرایط صرفه، صلاح و بهره وری لازم و ارزیابی دوره ای و نتایج آن را گزارش نمایید. امید است با اتکال به خداوند سبحان در انجام این وظیفه مهم موفق باشید./آق
برچسب ها: شیسی ، حکم ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار