سرپرست کاروان دلوار کشورمان حاضر در رقابت‌های پارالمپیک 2012 لندن اظهار داشت: توانایی ملی پوشان حاضر در رقابت‌های پارالمپیک حتی بیشتر از آن چیزی است که در این روزهای پارالمپیک به نمایش گذاشته می‌شود.

غفور کارگری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از پایان رقابت‌های پارالمپیک 2008 پکن فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک کشورمان به به کارگیری کارشناسان و کادر فنی مجرب کار خود را برای پارالمپیک 2012 لندن آغاز کرد.
وی افزود: به گونه‌ای که از ابتدا تنها هدف همه کسب جایگاهی در شان نام و عزت کشورمان ایران بود و بر این اساس تمام برنامه‌ریزی‌های خود را برای اعزام کاروانی مدال آور آغاز کرده و خوشبختانه تمام برنامه‌ریزی‌های در طول این چند سال انجام شد.
کارگری ادامه داد: در چند روزی که از این رقابت ها سپری شده شاهد کسب مدال‌های رنگارنگی از سوی ورزشکاران کشورمان بوده‌ایم که مطمئناً در روزهای آتی شاهد درخشش بیشتر از سوی ورزشکاران خواهیم بود.
وی خاطر نشان کرد: مطمئناً علاوه بر کسب مدال در بخش انفرادی رشته‌های مختلف شاهد کسب مدال در بخش تیمی رشته‌های مختلف خواهیم بود که تمام این اتفاقات نشان دهنده توانایی بالای ایرانیها در تمام میادین از جمله ورزش  در بخش معلولین و جانبازان است./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار