رئیس فدارسیون دوچرخه سواری گفت: موضوع تعلیق فدارسیون دوچرخه سواری را منکر نمی شوم اما این تعلیق مهم نیست زیرا که ما هم در المپیک و هم در تورنمنت های خارجی توانستیم حضور یابیم.

  خسرو قمري در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما با حضور در کنگره سراری دوچرخه سواری هلند در 31 شهریور می خواهیم یک تیر و دو نشان بزنیم،  هم ملی پوش های در حاشیه این کنگره در مسابقات بین المللی شرکت کنند و هم ما اصلاحیه اساسنامه مان را به مسئولان فدارسیون جهانی ارائه می دهیم.
قمری در ادامه اظهار داشت: اصلاحیه اساسنامه فدارسیون دوچرخه سواری باید در دوران ریاست زنگی آبادی انجام می شد اما انگار آنها در خواب بوند که اقدامی در جهت اصلاح بندهای 5 و 6 اساسنامه نکردند.
 رئیس فدارسیون دوچرخه سواری در خصوص تائید نکردن انتخابات این فدارسیون از سوی مجمع جهانی دوچرخه سواری گفت: ما قبل از برگزاری مجمع دعوتنامه ای به فدارسیون جهانی دوچرخه سواری فرستادیم اما آنها با اینکه نماینده ای به این مجمع نفرستادند ولی تشکیل آن را تائید کردند. وی خاطر نشان کرد: برخی از رسانه ها با جو سازی فضا را متشنج و مشکل کوچک را بزرگ جلوه می کنند ، اصلاحیه اساسنامه باید سالها قبل صورت می گرفت اما روسای قبلی با اهمال کاری شان باعث ایجاد مشکلات در دوران ریاست ما شدند./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار