بزرگترین رویداد رسانه‌ای شرق کشور پنجشنبه صبح با حضور مسوولان کشوری و شهری به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  مشهد و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد سخنگوی شهرداری مشهد با بیان مطلب فوق گفت: در مدت تعیین شده 2700 اثر از رسانه‌های مکتوب، دیداری و شنیداری از سراسر کشور به جشنواره شهرنگار ارسال شده است.

علی حامدمقدم ادامه‌ داد: از تعداد آثار رسیده 730 اثر در 14 رشته به مرحله داوری راه یافته است.

وی با اشاره به شرکت اکثر رسانه‌های ملی در اولین دوره برگزاری جشنواره شهرنگار، تصریح کرد: آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره ملی شهر‌نگار از رسانه‌های‌ تهران، اصفهان، تبریز، قوچان، سبزوار، رشت، جهرم، مشهد و ... بوده است.

به گفته وی از 730 اثری که به مرحله داوری رسیده حدود 500 مورد مربوط به خبرنگاران مشهدی، 135 مورد از تهران و مابقی از سایر شهرستان‌ها بوده است

وی در توضیح افرادی که به مرحله نهایی جشنواره ملی شهرنگار راه‌یافته و موفق به اخذ رتبه شده‌اند، خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی گذشته قرار بود در هریک از 14 رشته تعیین شده 3 برگزیده معرفی شود که به دلیل عدم رسیدن امتیاز آثار در برخی از حوزه‌ها تعداد برنده‌ها 38 نفر اعلام گردیده است.

حامدمقدم با تاکید بر بالا بودن سطح داوری جشنوراه ملی شهرنگار، افزود: در اولین دوره برگزاری جشنوراه ملی شهرنگار از داوران ملی که صاحب‌نظر و استاد در بحث خبر هستند همچون دکتر یونس شکرخواه به عنوان دبیر جشنواره، سلطانی‌فر داور یادداشت، فرقانی داور گزارش، در بحث خبر بروجردی، مختاریان داور عکس، صدیقی در قسمت مصاحبه و صالحی در بخش داوری آثار دیداری و شنیداری بهره‌گرفته شده است.

وی در خصوص هدف برگزاری جشنواره ملی شهرنگار، گفت: هدف از برگزاری این جشنواره آن هم در سطح ملی بیان مسائل شهری مشهد در کشور و جریان‌سازی و همچنین هم‌افزایی رسانه‌ای بوده است.

وی اضافه کرد: امسال جشنواره ملی شهرنگار در مرحله اول عملیاتی شد که به‌عنوان یک جشنواره شهری دبیرخانه آن دائمی شده و در سال‌های آینده برگزار خواهد شد./س

برچسب ها: جشنواره ، شهر ، نگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.