وزير آموزش و پرورش گفت : بمنظور خدمت رساني و همدردي با آسيب ديدگان از زلزله در منطقه ارسباران از اول مهر ماه كليه لوازم التحرير مناطق زلزله زده ارسباران از سوي اين وزارتخانه تامين و بصورت رايگان توزيع خواهد شد.

 

حاجي بابايي در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز،افزود: از اول مهر ماه كليه مدارس بازگشايي و آموزش در آنها جريان خواهد داشت و برخي شايعات را در باره يكماه تعطيلي مدارس در مهرماه را تكذيب ميكنم.

وي افزود: امسال به دلیل زلزله آذربایجان شرقی که موجب از دست دادن جمعی از هموطنان از جمله دانش آموزان شد، زنگ شکوفه ها در یکی از مدارس شهرستان های زلزله زده نواخته می شود.

حاجي بابايي با اشاره به این که همزمان با نواخته شدن زنگ شکوفه ها جشن شکوفه ها در روز چهارشنبه 29 شهریور در مدارس سراسر کشور با حضور مسئولین محلی برگزار می شود خاطر نشان کرد: تا پیش از این زنگ در یکی از مدارس شهر تهران نواخته می شد.

وزير آموزش و پرورش اظهار اميدواري كرد: اكثر ساختمانهاي آموزشي موجود در منطقه از استحكام كافي برخوردار بوده و در برابر زلزله آسيب هاي جزئي ديده اند و ساختمانهايي كه خسارت كلي ديده اند انشااله تا اول مهر ماه بازسازي و كلاسهاي آموزشي در آنها جريان خواهد داشت.

وي گفت در حال حاضر تمامي مدارس روستايي بعنوان پايگاه اصلي زلزله زدگان بعنوان بيمارستان ، اردوگاه و...مورد استفاده قرار ميگيرد./س

 

برچسب ها: توزیع ، لوازم ، التحریر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.