وزیر کشور ، هر کاری را دارای نقاط ضعفی دانست و گفت: سفرهای استانی مبرا از عیب و نقص نیست ولی خدماتی که از رهگذر آن به کشور و مردم شد در همه ادوار کم‌نظیر بود.

مصطفی محمدنجار در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ؛ برقراری ارتباط با مردم را مهم‌تر از کارهای عمرانی و تصمیمات گرفته شده در این زمینه دانست و گفت: مردم بالاخره در همه جای کشور مسئولان ارشد را به چشم خود دیدند و با آن‌ها رو در رو صحبت کردند که توفیقی بزرگ برای دولت‌های نهم و دهم بود.
وزیر کشور با بیان اینکه مدیرانی موفق هستند که بروند و مشکلات را از نزدیک ببینند، تصریح کرد: دولت کنونی همه مشکلات خرد و کلان مردم را از نزدیک لمس کرد که خود توفیقی برای خدمتگزاران نظام است.
وی یکی از کارهای بزرگ دولت را هدفمندی یارانه‌ها عنوان کرد و گفت: دشمن قبل از ساماندهی بنزین همه توان خود را بر تحریم آن گذاشته بود ولی با درایت این دولت و البته صبوری مردم تیر خود را به سنگ خورده دید و اکنون با دو برابر شدن تعداد خودروها مصرف ما از 60 میلیون لیتر سابق پایین‌تر رفته است.
نجار عدالت در توسعه، عمران، آموزش، بهداشت، فرصت‌های سرمایه‌گذاری، مسکن و سایر امکانات دیگر را از رویکردهای عدالت‌محورانه این دولت دانست و تاکید کرد: این حرکت دولت در آینده نیز باید با شتاب بیشتری ادامه پیدا کند.
وزیر کشور از شاخص‌های بارز این انقلاب را اعتماد به نفس و اتکال به پروردگار دانست و گفت: روزی در این کشور و در بحبوحه جنگ از لوله‌های نفت جزیره سیری برای ساخت لوله‌های توپ جنگی استفاده می‌کردیم که امروز به واسطه همین اعتماد به نفس جزو هشت کشور باشگاه فضایی هستیم که ماهواره امید را با اقتدار به فضا می‌فرستیم./س
برچسب ها: سفرهای ، استانی ، ارتباط ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.