شهرک نشينان با هدف يهودسازي قدس و از بين بردن همه نشانه هاي ديني مسيحي و اسلامي در اين شهر اين اقدامات را انجام مي دهند و اين بار به کليساي دير اللطرون نزديک به شهر قدس حمله کردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه الميادين ، از حمله شهرک نشينان صهيونيست به کليساي دير اللطرون در نزديک قدس خبر داد.
به گزارش اين شبکه تلويزيوني حملات شهرک نشينان در قدس شدت يافته است.
"ناصر اللحام" گزارشگر اين شبکه با تهيه گزارشي در اين باره گفت: تندرو هاي يهود به کليساي دير اللطرون حمله کردند و شعارهاي بر ضد دين مسيحي نوشتند. آنان در اين شعارها به حضرت مسيح اهانت کردند.
"عطا الله حنا" رئيس مسيحيان روم ارتودکس گفت:« حمله به اين دير مقدس را يک اقدام جنايتکارانه غير انساني و غير متمدنانه مي دانيم».
فؤاد کوکاليه عضو مجلس قانونگذاري فلسطين خاطرنشان کرد:« در حقيقت اين اقدام بيانگر بخشي از عقيده صهيونيسم و رژيم صهيونستي است. همانطور که مي دانيد تروريسم و قتل فلسطينيان هر جا که باشد، بخشي از شيوه زندگي شهرک نشينان است».
گزارشگر اين شبکه با اشاره به اينکه حملات صهيونيستها مساجد، مدارس،کليساها را هدف خود قرار مي دهند، گفت: آنها قبلا به مسجد «حسن بک» ، گورستان مسلمانان در شهر جليل و مسجد بئر السبع هتک حرمت کرده بودند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار