يك كارشناس سياست خارجي گفت: برگزاري باشكوه اجلاس نم به ميزباني ايران و رياست و رهبري سه ساله آن توسط کشورمان، خون تازه‌اي در رگ‌هاي جنبش وارد و رژيم صهيونيستي را بيش از پیش در منطقه و جهان منزوي خواهد كرد.

مصطفي قوام در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آشفتگي و هراس رژيم اشغالگر صهيونيستي از پيروزي بزرگ ايران در برگزاري اجلاس نم گفت: جنبش غيرمتعهدها مشتمل بر 120 كشور جهان بوده و هماهنگي بين آنها در زمينه‌هاي مختلف اقتصادي، سياسي و بين‌المللي مي‌تواند سد عظيمي در مقابل برنامه‌هاي آمريكا و رژيم غاصب صهيونيستي باشد.

وي افزود: تحولات جديد در خاورميانه، فراگيري موج بيداري اسلامي واتحاد كشورهاي اين منطقه به ويژه موضع‌گيري آنها در مجامع بين‌المللي و منطقه‌اي خطري بزرگ براي رژيم غاصب صهيونيستي است و مانع تحقق اهداف شوم اين رژيم جعلی شده و برنامه‌هاي آن را نابود خواهد كرد.

اين كارشناس سياست خارجي در پايان خاطرنشان كرد: برگزاري باشكوه اجلاس نم به ميزباني ايران و رياست و رهبري سه ساله  آن توسط کشورمان، خون تازه‌اي در رگ‌هاي جنبش وارد و رژيم صهيونيستي را بيش از پیش در منطقه و جهان منزوي خواهد كرد.

انتهاي پيام/ش3
برچسب ها: نم ، صهیونیست ، ایران ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار