از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور؛

اقدامات ساختاری برای تحقق دولت الکترونیک صورت گرفته‌است

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گفت: در راستای تحقق دولت الکترونیک اقدامات ساختاری در سطح ملی انجام شده است که طراحی و استقرار پورتال جامع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از جمله این برنامه‌ها است.

کوروش پرند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در راستای تحقق دولت الکترونیک اقدامات ساختاری در سطح ملی انجام شده است که طراحی و استقرار پورتال جامع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به عنوان یک بانک اطلاعاتی جامع از مهارت آموختگان کشور از جمله برنامه‌های مهم در این زمینه است.
وی افزود: همچنین راه‌اندازی شبکه ملی مهارت، خط اینترنت، voip، الکترونیکی کردن فرآیندهای ثبت نام دوره‌های آموزشی و آزمون‌های سنجش مهارت از دیگر اقدامات در زمینه تحقق دولت الکترونیک است.
رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور خاطر نشان کرد: راه اندازی سیستم rfid و طراحی سامانه مدیریت الکترونیکی توزیع، بهره‌برداری و استقرار تجهیزات و امکانات آموزشی مراکز فنی و حرفه‌ای دولتی نیز در این زمینه قابل ذکر است.
در ادامه مبرایی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان فارس با اشاره به افتتاح مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران مرودشت گفت: با یاری تمامی همکاران فعال در سازمان فنی و حرفه‌ای در سال جاری موفق شدیم سومین مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ویژه خواهران را در سطح استان افتتاح و به خواهران جویای مهارت در این شهرستان تقدیم کنیم.
وی افزود: امروزه نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در ریشه کن کردن معضلات بیکاری به هیچ کس پوشیده نیست و با برنامه ریزی مناسب می توانیم از ظرفیت‌های جوانان ایران اسلامی به نحو ارزنده‌ای در جهت اجرای فرمان مقام معظم رهبری در خصوص تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی استفاده کنیم.
مبرایی تاکید کرد: افزایش تولید ملی بدون استفاده از نیروهای توانمند و کارآمدامکان پذیر نبوده و بنابر این تربیت نیروی انسانی از مهمترین ارکان افزایش تولید و بهره وری در کشور است./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار