یکی دیگر از حاشيه هاي قابل توجه اين برنامه‌ اظهارات تند انتقادي يكي از سينماگران بوده است . شدت اين انتقادات باعث شده تا جريان انحرافي...

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، يكي ازعناصر مرتبط با جريان انحرافي كه سابقه بازداشت را در کارنامه خود دارد ترتيب دهنده اصلي برنامه افطاري برخي سينماگران در نهاد رياست جمهوري باحضور ليدر گروهک انحرافي بود.
از جمله نكات جالب توجه در برگزاري اين برنامه ، پيش شرط هنرمندان حاضر مبني بر عدم افشاء نام آنها و موافقت برگزار كنندگان با اين شرط را می توان نام برد .
هدف از برگزاري اين جلسه جلب مشاركت و همراهي هنرمندان سينما در طراحي ها و برنامه هاي جريان مذكور طي انتخابات رياست جمهوري آتي است . در همين راستا به آنان وعده اعطاي امتيازات خاص و قابل ملاحظه اي داده شده است . به اعتقاد جريان انحرافي يكي از موارد مهم در انتخابات آينده رياست جمهوري ؛ لزوم همراهي هنرمندان به ويزه سينماگران با آنان مي باشد .
یکی دیگر از حاشيه هاي قابل توجه اين برنامه‌ اظهارات تند انتقادي يكي از سينماگران بوده است . شدت اين انتقادات باعث شده تا جريان انحرافي به صورت جدي پيگير حذف فرد منتقد از عضويت در شوراي عالي سينما شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار