ایهود باراک وزیر جنگ رژیم صهیونیستی قرار است به زودی با 'پرونده ایران' راهی آمریکا ‌شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، ایهود باراک وزیر دفاع رژیم صهیونیستی قرار است به زودی با "پرونده ایران" برای برخی از مذاکرات در شرایطی که شائبه ایجاد اختلاف سیاسی بین آمریکا و رژیم اسرائیل تصویت شده است ، به کشور مادر صهیونیست ها سفر میکند.
درخواست دوباره نتانیاهو
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرده اند: نخست وزیر و وزیر دفاع اسرائیل انتظار دارند که باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا "خط قرمز" روشنی را برای ایران تعیین کند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، "بنیامین نتانیاهو"، دیروز دوشنبه بار دیگر از جامعه بین المللی خواست در قبال ایران و برنامه هسته‌ای آن جدی‌تر باشند.

 


نتانیاهو که تلاش می‌کند با جدی نشان دادن گزینه جنگ،‌ کشورهای غربی را علیه ایران تحریک کند، در جمع شماری از کهنه‌سربازان صهیونیستی و آمریکایی‌ ادعا کرد: هر چقدر که جامعه بین‌المللی در قبال ایران و برنامه هسته‌ای آن جدی‌تر باشند و خط قرمز را به وضوح معین کند احتمال وقوع درگیری نیز کاهش می‌یابد.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای که دفتر وی منتشر کرد آورده است که نظام جمهوری اسلامی ایران در برنامه هسته‌ای خود در رقابت به سر می‌برد چرا که می‌بیند جامعه بین المللی خط قرمزی برای آن تعیین نکرده است.


منابع خبری رژیم صهیونیستی اظهارات نتانیاهو را درباره حمله به ایران به منزله انتقاد نیش دار از دولت اوباما هم توصیف می کنند.
نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی یکشنبه گذشته نیز برای چندمین بار از اعضای جنبش عدم تعهد به دلیل شرکت در اجلاس تهران انتقاد کرده و خواستار ایجاد خط قرمز مشخص با ایران شده بود.


سانتریفیوژهای ایران هنوز می چرخد/آیا جنگ با ایران در دستور کار آمریکا است؟
همچنین در آمریکا نیز در حالی که سیاست‌های اوباما در قبال اسرائیل به یکی از مسایل مهم در انتخابات و کشمکش‌های احزاب دموکرات و جمهوریخواه مبدل شده است، جو بایدن معاون ریاست جمهوری آمریکا اظهار داشت که میت رامنی می‌خواهد با ایران وارد جنگ شود.
میت رامنی نامزد جمهوریخواهان و رقیب باراک اوباما در انتخابات 6 نوامبر (شانزدهم آبان)، در سخنرانی های پنجشنبه گذشته خود در مجمع ملی حزب جمهوریخواه در شهر تامپا درایالت فلوریدا گفته بود که اوباما "اسرائیل را به زیر چرخ‌های اتوبوس انداخته است و خواهان مذاکره با ایران است در حالی که سانتریفیوژهای ایران هنوز می‌چرخد."


درعین حال "مارتین دمپسی"، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا، روز جمعه اظهار داشت: در صورت حمله اسرائیل به ایران، من خود را درگیر این جنگ نخواهم کرد.
از شواهد نیز برمی آید که اوباما نیز هیچ برنامه ای برای حمله به ایران ندارد و علاقه ای در این رابطه نشان نمی دهد. اوباما در طول این مدت سعی داشته مقامات رژیم صهیونیستی را مانند کودکی به زبان بگیرد و از درگیری نظامی در خلیج فارس برحذر شود.


پانصد شمع یادبود به جای پانصد کشته اسرائیل در جنگ با ایران
این درحالی است که اسرائیلی‌های مخالف جنگ با ایران طی روزهای گذشته در برابر خانه ایهود باراک، وزیر دفاع اسرائیل، در تل آویو گرد آمدند و پانصد "شمع یادبود" را روشن کردند.
به گزارش یدیعوت آحارانوت، در پی پیوستن قاضی پرآوازه اسرائیلی، الیاهو وینوگراد به صف مخالفان حمله به ایران که در یک مصاحبه بسیار تند او علیه نخست وزیر اسرائیل در روز یکشنبه نمود یافت، دهها اسرائیلی شامگاه یکشنبه در برابر خانه اهود باراک وزیر دفاع اسرائیل در تل آویو گرد آمدند و پانصد "شمع یادبود" را روشن کردند.

دلیل برافروختن پانصد "شمع یادبود" این است که ایهود باراک گفته است که عواقب حمله به ایران ممکن است که حداکثر پانصد کشته در اسرائیل باشد نه بیشتر.

 

 

قاضی وینوگراد در انتقاد تند خود از نتانیاهو یکشنبه گفت او می‌خواهد همگان خفه شوند تا در سکوت قبرستانی به ایران حمله کند و همه دستاوردهای ده‌ها ساله اسرائیل را یکجا نابود.

داوید گروسمن نویسنده پرآوازه اسرائیلی و نیز شخصیت‌های اسرائیلی دیگری در روزهای اخیر از صهیونیست های ساکن سرزمین های اشغالی خواسته‌اند که به تظاهرات اقدام کرده و امکان ندهند که یک روز ناگهان از خواب بیدار شده و بشنوند که اسرائیل با ایران وارد جنگی پُرمخاطره شده است.
 این وقایع و اظهار نظر ها شاید شما را هم به یاد آن لطیفه قدیمی بیاندازد که چند نفری در قطب شمال گرفتار شده بودند و برای زنده ماندن به خود تلقین کردند که هوا گرم است و نهایتا در کالبد شکافی بعمل آمده بروی جنازه این کشته شدگان مشخص شد که یک نفر بدلیل گرمازدگی!ناشی از تلقین مرده است.

حالا هم صهیونیست ها آنقدر ایران را تهدید کرده اند که خودشان هم تصور میکنند که میتوانند با ایران درگیر شوند و در شرایط پس از درگیری هم اکنون از دشمن فرضی در حال شکست خوردن و تلفات دادن هستند.

برچسب ها: اسرائیل ، باراک ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.