اوباما در این سخنرانی به رامنی و نیز پل رایان که در صورت پیروزی رامنی در انتخابات ریاست جمهوری، معاون وی خواهد شد، توصیه کرد از راهبردهای خود چشم پوشی کنند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، به نظر می رسد هرچقدر انتخابات ریاست جمهوری در امریکا به روزهای آخر نزدیک شود، جنگ لفاظی و حمله نامزدها به یکدیگر بیشتر خواهد شد. در جدیدترین این حملات، میت رامنی نامزد جمهوری خواهان در سخنانی خود در ایالت اوهایو ، اوباما را به مربی ورزشی تشبیه کرد که باید قطعا او را تعویض کرد. این موضوع تیتر یک بسیاری از رسانه های جهان شد و البته واکنش اوباما را هم برانگیخت.

باراک اوباما رئیس جمهور فعلی آمریکا نیز بلافاصله بعد از انتقادات میت رامنی، رقیب جمهوری خواه خود را به یک مربی ورزشی تشبیه کرد که همه تاکتیک ها و نقشه هایش، تیم آمریکا را به پرتگاه سقوط می کشاند.

اوباما که در جمع کارگران یکی از کارخانه های خودروسازی کرایسلر، یکی از بزرگترین شرکت های خودروسازی آمریکا، در همان ایالت اوهایو سخنرانی می کرد، گفت : «رامنی به یک مربی ورزشی شبیه است که تیمش قطعا شکست می خورد، مشکل اینجاست که همه مردم راهبردهای او را می شناسند، در نخستین دوره از ریاست جمهوری اش، وی مالیات ها را برای خانوارهای بچه دار به طور متوسط حدود دو هزار دلار افزایش می دهد تا بتواند به مولتی میلیونرها هدایای مالیاتی آنچنانی بدهد ! در دور بعدی هم به قضیه بیمه درمان برای افراد کهنسال پایان می دهد و یک سیستم کوپنی را جایگزین آن خواهد کرد که قیمت ها را به بالاترین حد خود خواهد رساند.»

اوباما در این سخنرانی به رامنی و نیز پل رایان که در صورت پیروزی رامنی در انتخابات ریاست جمهوری، معاون وی خواهد شد، توصیه کرد از راهبردهای خود چشم پوشی کنند زیرا با این راهبردها شکست و ناکامی در انتظار آنهاست.

حال که هر دو نامزد انتخابات آمریکا، رقیب خود را مربی ورزشی شکست خورده می نامند، باید دید وضعیت مردم این کشور در پایان این رای گیری ها چقدر بهتر خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار