متاسفانه رابطه‌ها و حضور افراد بي‌سواد در عرصه بازيگري‌،باعث كمرنگ شدن حضور من شده است.

علي اوسيوند بازيگر پيشكسوت سينما، تئاتر و تلويزيون با اشاره به كم كاري خود در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:‌ پيشنهاد‌هاي زيادي به من مي‌شود ولي معتقدم بيشتر آثار بي‌كيفيت و در حد من نيستند.
وي افزود: من در همه حوزه‌ها فعاليت خودم را محدود كرده‌ام و با توجه به بدقولي تهيه‌كنندگان من 40 ميليون طلبكار هستم.
* رابطه‌ها اجازه به فعاليت اساتيد نمي‌دهد
اوسيوند با بيان وجود رابطه به جاي ضابطه اظهار داشت: متاسفانه رابطه‌ها اجازه فعاليت به من و بسياري از اساتيدي كه خانه نشين شده اند را نمي‌دهد.
وي تصريح كرد:همسر من با وجود مدرك فوق ليسانس و مرتبط با حرفه بازيگري نيز مانند من كم كار شده است.
اين بازيگر تئاتر ابرازداشت:متاسفانه تمام افراد تحصيل‌كرده و توانمند به دليل باند بازي‌ها و نبودن افراد بر سر جاي دانش خود، بيكار و خانه نشين شده‌اند.
 * ستاره‌ها جايي ندارند
اوسيوند با اشاره به ستاره‌هاي حاضر در عرصه بازيگري تصريح كرد: معتقدم ستاره‌اي را در اين كشور نمي‌شناسم و بيان اين جمله از نظر من بي‌معنا است.
وي ادامه داد: ستاره‌هاي ما را چند مرز آن طرف‌تر نمي‌شناسند و عمر ستاره در كشور ما كوتاه است.
 
* انتخاب بازيگران خارج از اصول است
اين بازيگر با اشاره به يكي ديگر از دلايل دوري و كم كاري خود در بازيگري اظهارداشت:متاسفانه در هر حرفه‌اي افراد بي‌سوادي دست به انتخاب بازيگران مي‌زنند كه هيچگونه شناختي از اين حرفه و افراد آن ندارند.
اوسيوند تصريح كرد:حرفه بازيگري در كشورهاي ديگر احترام خاصي دارد و هر كسي حتي با وجود داشتن تحصيلات،نمي‌تواند وارد حرفه بازيگري شود.
وي خاطرنشان كرد:با وجود رابطه‌ها ما ناخودآگاه كنار مي‌رويم و كم كم تبديل به افرادي حاشيه نشين مي‌شويم و من اميدوارم براي حضور اساتيد بازيگري و بقاي اين حرفه مسئولان فكري‌ كنند./ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار