فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: با توجه به شرایط حساس منطقه باید با تمام توان در جهت بالا بردن سطح آموزش‌های نظامی تلاش کنیم چرا که تنها یک نیروی مسلح قوی و آماده می‌تواند پشتیبان ملت باشد.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در تالار همایش‌های شهید مطهری این نیرو در جمع فرماندهان، مسئولین و مدیران نیروی زمینی ارتش، گفت: با توجه به شرایط حساس منطقه باید با تمام توان در جهت بالا بردن سطح آموزش‌های نظامی تلاش کنیم چرا که تنها یک نیروی مسلح قوی و آماده می‌تواند پشتیبان ملت باشد.

پوردستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری که فرمودند: «امروز دنیا در یک پیچ تاریخی قرار دارد»، گفت: اگر به این جمله فرمانده معظم کل قوا نگاهی دقیق‌تر داشته باشیم، در می‌یابیم معانی شگرفی در آن نهفته است. اولین پیچ مهم تاریخی، پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بوده است که منافع سلطه‌طلبانه جهان غرب را به خطر انداخت. پس از آن فروپاشی حکومت کمونیستی شوروی سابق و شکل گیری کشور‌های تازه استقلال یافته و پیچ تاریخی دیگر پایان جنگ سرد بود.

وی در ادامه افزود: یکی از دلایل مخالفت استکبار جهانی با کشور عزیز ما این است که آنها می‌دانند که جریان‌های بیداری اسلامی نشات گرفته از جمهوری اسلامی ایران است لذا برای تحت فشار قرار دادن ایران اسلامی به زعم خود رو به تحریم‌های فلج کننده آورده و مبادلات تجاری و پولی را محدود کرده‌اند تا بر اساس اهداف پلید خود، نارضایتی را در بین مردم ایران افزایش دهند، غافل از اینکه ملت ایران در همه حال پشتیبان رهبر معظم انقلاب است و پیشوا و رهبر خود را تنها نخواهند گذاشت و با داشتن نیروهای مسلح پا در رکاب و ولایت‌مدار اجازه تعرض هیچ کشوری را به این سرزمین نخواهند داد.

انتهای پیام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار