امير قلعه نوعي سرمربي تيم استقلال از سوي كميته انضباطي با جريمه و توبيخ روبرو شده است اما مسئولان تيم استقلال به اين راي معترض هستند و اين موضوع را اعلام كردند .

 
به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، امير قلعه نوعي با شرايطي روبرو شده است كه معتقد است برخي تصميمات كاملا به ضرر وي تمام مي شود زيرا اين مربي در دربي قصد آرام كردن جو ورزشگاه و اعضاي تيمش را داشت امامسئولان در كميته انضباطي با تغيير وضعيت وي را جريمه نقدي و توبيخ كتبي كردند و وي دليل اين اتفاق را نمي داند .

گفتني است، در اين مورد مسئولان تيم استقلال وارد عمل شده و اعلام كردند كه راي كميته را نمي پذيرند زيرا در اين خصوص اتفاق درستي رخ نداده است و استقلالي ها معتقدند كه تصميم مسئولان درست و منطقي نيست و آنها دچار اشتباه شدند زيرا نبايد امير قلعه نوعي را جريمه مي كردند .

شايان ذكر است ، علاوه بر مشكلاتي كه در اين خصوص وجود دارد امير قلعه نوعي پس از ديدار با ابومسلم نيز عليه رسانه ها مصاحبه انجام داده است و باعث شده است كه در اين خصوص نيز اقداماتي انجام شود زيرا امير قلعه نوعي براي چندمين مرتبه  چنين اقدامي را انجام مي دهد و برخي رسانه ها از وي دلخور هستند و نمي تواننند از صحبت هاي وي گذر كنند به همين دليل علاوه بر مشكلاتي كه سرمربي استقلال در خصوص مشكلات گذشته و دربي با كميته انضباطي دارد در مورد صحبت هاي اخيرش در خصوص خبرنگاران نيز با مشكلاتي روبرو شده است كه بايد پاسخگو باشد .

شايان ذكر است ، مسئولان در كميته اعلام كردند تكرار تخلفات در راي صادره تاثير فراواني دارد و شدت آنها را افزايش مي دهد./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار