نمايندگان كشورمان در هفتمين روز رقابت هاي پار المپيك لندن به مصاف حريفان خود مي روند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ،‌ هفتمين روز رقابت هاي پار المپيك لندن امروز برگزار مي شود و ورزشكاران كشورمان در رشته هاي مختلف به مصاف حريفان خود مي روند.

ابتدا در رشته فوتبال 7 نفره نمايندگان كشورمان با روسيه ديدار مي كنند در رشته تير و كمان و از ساعت 13:30 به وقت كشورمان در مرحله يك چهارم نهايي ريكرو تيمي بانوان ايران با چك ديدار مي كند.

در رشته دو و ميداني در رشته پرتاب ديسك F56.55.54 علي محمد ياري از ساعت 13:40 دقيقه با حريفان خود روبرو مي شود.

در رشته دوچرخه سواري تايم تريل C4 بهمن گلبار نژاد از ساعت 14 با حريفان خود به رقابت مي پردازند بار ديگر در رشته تير و كمان و در مرحله يك چهارم نهايي ريكرو تيمي مردان ايران متشكل از عليخاني، رنجبر و شهابي پور از ساعت 14:30 مسابقه خود را آغاز مي كنند.

در رشته دو و ميداني پرتاب وزنه كلاس F38.37 جواد مرداني نماينده كشورمان خواهد بود كه از ساعت 14:40 دقيقه به ميدان مي رود.

در رشته وزنه برداري و در وزنه100 كيلو گرم علي صادق زاده از ساعت 16:5 دقيقه به وقت تهران با حريفان خود روبرو مي شود و بار ديگر

دسته 100+ كيلو گرم سيامند رحماني از كشورمان با حريفان خود پيكار مي كند و در نهايت سجاد نيك پرست و سيد عرفان حسيني در رشته دو و ميداني پرتاب نيزه در كلاس F12 , 13 با حريفان خود روبرو مي شوند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار