دومین کنگره ملی هیدروپنیک و تولیدات گیاهی در ایستگاه ملی تحقیقات گل و گیاه محلات سه شنبه با حضور رییس انچمن کشت بدون خاک، معاون پژوهشی دانشگاه اصفهان، معاون برنامه ریزی استانداری ودیگر مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اراک، دبیر اجرایی کنگره ملی هیدروپنیک و تولیدات گلخانه ای در مراسم افتتاح گفت: از بین 350مقاله ارسالی به دبیر خانه دومین کنگره ملی هیدروپونیک محلات 270 مقاله مورد تایید و برگزیده شده که در فصلنامه ای اختصاصی از مجله علوم و فنون کشت های گلخانه ای منتشر خواهد شد.
بنی جمالی افزود: همچنین از این تعداد مقاله برگزیده 50 مقاله به صورت شفاهی در کنگره قرائت و مابقی به صورت پوستر توزیع می شود.
وی با بیان اینکه 230نفر متخصص ،پژوهشگر و محقق در این کنگره ملی شرکت کردند افزود : ضمن اینکه کلیه کارشناسان کشاورزی و عموم مردم نیز می توانند در کنگره شرکت کنند .
بنی جمالی گفت : در مدت سه روز برگزاری کنگره سه کارگاه آموزشی کشت های گلخانه ای و هیدروپونیک عصر ها برگزار می شود.
وی با بیان اینکه کنگره با همکاری دانشگاه صنعتی اصفهان ،ایستگاه ملی تحقیقات گل وگیاه محلات وجهاد کشاورزی محلات برگزار می شود افزود: هیدروپونیک و توسعه پایدار، مدیریت تولید در کشت های گلخانه ای و هیدروپونیک، کارآفرینی، اقتصاد و بازاریابی محصولات کشاورزی، هیدروپونیک و محصول سالم برخی از محورهای این همایش محسوب می شود./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.