فرماندار سوادکوه گفت: برای احیای وقف و بقاع متبرکه سوادکوه آماده‌ایم.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، عزیز باقری در جلسه معارفه سرپرست نمایندگی اوقاف سوادکوه در امامزاده عبدالحق(ع) زیرآب گفت: سوادکوه ظرفیت بسیار زیادی برای پذیرش مسافر دارد و در حوزه بقاع متبرکه و امامزادگان بیشترین زائر مسافر و توریست را به خود اختصاص داده و دارای ویژگی‌های خاصی هستند.

وی افزود: مردم سوادکوه مردمی ولایتمدار، دیندار و باغیرت هستند و بعضی از ادارات کلیدی ضمیمه شهرستان‌های دیگر هستند که این در شأن مردم سوادکوه نیست و با افتتاح و دایر شدن اوقاف در این منطقه مشکلات مردم حل می‌شود.

امام جمعه زیراب نیز در این مراسم با اشاره به نقش مهم اوقاف در جامعه و همچنین تأثیر بقاع متبرکه در جامعه گفت: حضور اوقاف در این منطقه ضروری است.

حجت‌الاسلام محمودیان افزود: در مسئولیتی که هستیم باید احساس مسئولیت کنیم، امانتدار باشیم و به ویژه در امور وقف و موقوفات که بسیار مهم و شرعی بوده بسیار مهم است.

امام جمعه پل سفید نیز در این جلسه گفت: روحانیت نقش بسیار بزرگی در احیا و حفظ وقف و موقوفات دارد و بعضی از نیات واقفان پشتوانه‌های روحانیت است.

حجت‌الاسلام مهدی قربانی اذعان داشت: دشمنان در پی از بین بردن ارزش‌ها و مقدسات اسلامی هستند و همه باید هوشیار باشیم و در راه حفظ ارزش‌ها تلاش و همت کنیم./ج1

برچسب ها: ساری ، سوادکوه ، وقف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.