وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح کارخانه سیرجان با قدردانی از مسئولان استانی در ساخت پروژه های شهرسازی گفت: با توجه به سرشماری نفوس مسکن 400هزار واحد مسکونی بیش از تعداد جمعیت خانوارها وجود دارد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از کرمان ،  نیکزاد نگاهی اجمالی به جمعیت کشور در سرشماری زد و افزود: در سال 85 آمار سرشماری 17ونیم میلیون نفر خانوار شهری وروستایی بود که در آن زمان شانزده ونیم میلیون واحد مسکونی بود وسال 90-85هم سالی پر متقاضی در کشور از نظر حرم سنی در بحث ازدواج خانواده ومسکن بوده است .

وی تصریح کرد: در سال 90در کشور 2/21میلیون خانوار جمعیت بود که 6/21میلیون واحد مسکونی بوده که نشان می دهد 400هزار واحد مسکونی نسبت به جمعیت خانوارها بیشتر است.

نیکزاد خاطرنشان کرد: با توجه به سرشماریها سال 91هر سال به طور متوسط510هزار واحد مسکونی ساخته شده است که در سال های 90 تا 85هر سال 820هزار واحد مسکونی ساخته  شده است.

نیکزاد  اظهار داشت : در استان کرمان 300هزار واحد مسکونی شهری روستایی بافت فرسوده زلزله در دولت نهم ودهم ساخته شده است که از این تعداد 90هزار واحد اتمام یافته وتحویل شده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.