مدیر‌عامل شرکت گاز گلستان گفت: 59 جایگاه سی.‌ان‌.جی استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، رمضانعلی سنگدوینی ضمن تقدیر از حسن نظر استاندار گلستان نسبت به پروژه‌های گازرسانی در هفته دولت از همکاری بی‌شائبه وی در زمینه توسعه گازرسانی تقدیر کرد و اظهار داشت: یکی از سیاست‌های کلان دولت توسعه گازرسانی در کشور است که این انرژی پاک به دلیل فواید بی‌شمار آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است و هر روز شاهد توسعه بیش از پیش شبکه‌های گازرسانی در کشور و استان هستیم که این امر با نگاه ویژه استاندار و مسئولان استان با شتاب هر چه بیشتر در حال اجراست.

وی تصریح کرد: در هفته دولت به صورت گسترده در اغلب شهرستان‌ها پروژه‌های گازرسانی با حضور مسئولان استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت که این امر نشأت گرفته از نگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولتمردان به مقوله عدالت‌محوری، محرومیت‌زدایی و همچنین کمک به چرخه اقتصادی استان است.

مدیر‌عامل شرکت گاز گلستان گفت: شرکت گاز استان گلستان از نظر تعداد گازرسانی در کشور تاکنون کارنامه قابل قبولی داشته و توانسته‌ایم تمام شهرهای استان را از نعمت گاز بهره‌مند سازیم.

سنگدوینی اضافه کرد: در همین رابطه تاکنون 622 روستا و 690 واحد صنعتی عمده و جز، همچنین 59 جایگاه سی.‌ان‌.جی از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

این مسئول گفت: در مجموع بالغ بر 94 درصد جمعیت استان از این موهبت الهی بهره‌مند شدند.

وی در پایان اضافه کرد: همه این خدمات مرهون عنایات مسئولان و دولتمردان است تا بتوانند در سایه توجهات ولی عصر(عج) و ولایت فقیه خدمات خود را به مردم شریف ارائه کرده و از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره‌مند شوند./ج1

برچسب ها: گلستان ، دولت ، دولتمردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.