در سومين نشست باشگاه تجسمی تهران، كتاب «مواظب الماسهايتان باشيد» با حضور كريم نصر(نويسنده)، كيوان عسگري، دكتر حسين شيخ رضايي و محمودرضا بهمنپور در فرهنگسرای ارسباران نقد و بررسي مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 3 و فرهنگ سرای ارسباران، کتاب «مواظب الماس هايتان باشيد» با موضوع تاریخ هنر برای گروه سنی نوجوانان از چند جنبه حائز اهميت است؛ اول اينکه نخستين تجربه تاليف تاریخ  هنر به زبان فارسی محسوب می شود و هيچ بخش از اين کتاب، ماحصل ترجمه نيست و دوم آنکه زبان، نثر و اسلوب روايی اين مجموعه، متناسب با دانش و دريافتهای خوانندگان هدف، تنظيم و نگارش شده است.

كريم نصر،كارشناسيارشد گرافیك داراي بیش از۲۰جایزه داخلی و خارجی از جمله پلاك طلایی از براتیسلاوا و پلاك طلايی برگزیده دوسالانه طراحی ایران است، عضویت در هیأت داوران ششمین دوسالانه نقاشی ایران، چهار دوره داور دوسالانه تصویر گری ایران، نويسنده ده ها یاداشت و مقاله درباره هنر معاصر ایران در نشریات از جمله فعاليت هاي وي است.

سومين باشگاه تجسمي تهران با همكاري موسسه فرهنگي پ‍ژوهشي چاپ و نشر نظر و مديريت محمدرضا بهمن پور برگزار ميشود.

در دو نشست گذشته باشگاه تجسمي تهران نقد و بررسي كتاب هنرنوگراي ايران و نشست تخصصي صفحه آرايي برگزار شد.

علاقه مندان به منظور حضور در اين نشست می توانند به فرهنگ سرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره های20-22872818 تماس بگیرند./ي2
برچسب ها: کتاب ، الماس ، نصر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار